JunkyXL … verkocht ...
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
ALs het met je tuimelaar te maken heeft duurt het even eer de oliedruk op peil is en er een laagje olie tussen je tuimelaar en het slagplaatje ligt. Dat zou dus na een bepaalde periode weg moeten zijn dat rateltje. Bij een distributieprobleem is er iets anders aan het rammelen, wat te maken kan hebben met een kapotte kettinggeleider zoals spenki al meermaals mee heeft gemaakt. Hoe is het met je oliepeil..?
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Noord Holland
Bericht
Mijn distributiekettinggeleiders zijn destijds ook vervangen... geen resultaat toen. (zagen er als nieuw uit ook, niks aan te zien)
Maar daar kan je idd ook naar kijken.
hoef nu (hopelijk) bijna niks meer aan de MINI te doen...
Maar daar kan je idd ook naar kijken.
hoef nu (hopelijk) bijna niks meer aan de MINI te doen...
MINI COOPER S R53 pre-facelift


- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Noord Holland
Bericht
en je distributiekettingspanner zou je het beste ook kunnen nakijken!
die kost weinig en is ook zo vervangen!
die kost weinig en is ook zo vervangen!
MINI COOPER S R53 pre-facelift


- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Dan zou ik de hele distributie doen, ketting - geleiders - spanners e.d. Kost inderdaad niet veel en ze zeggen dat die distributie niets te lijden heeft, onderhoudsvrij. Nou, er zat zeker een halve schakel speling op de ketting in mijn GP blok en mn nieuwe ketting (we hebben ook voor de zekerheid de distributie toen helemaal vervangen)
Onze sponsors