JunkyXL … verkocht ...
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Je multieriemspanner is de spanner die je de multieriem op zn plek houdt, de riem die je compressor aandrijft, je airco en die op je krukaspoelie ligt.
De distributie, daarentegen is alles wat met je distributieketting te maken heeft, de klepbediening. Dat wil zeggen, je ketting, je geleiders, spanners, tandwielen op de nokkenas en krukas e.d.
De distributie, daarentegen is alles wat met je distributieketting te maken heeft, de klepbediening. Dat wil zeggen, je ketting, je geleiders, spanners, tandwielen op de nokkenas en krukas e.d.
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
gehele distributie laten vervangen is behoorlijk veel werk (wat ik van Beek destijds heb gehoord), zeker meer dan een paar tuimelaartjes...Daveke schreef:Dan zou ik de hele distributie doen, ketting - geleiders - spanners e.d. Kost inderdaad niet veel en ze zeggen dat die distributie niets te lijden heeft, onderhoudsvrij. Nou, er zat zeker een halve schakel speling op de ketting in mijn GP blok en mn nieuwe ketting (we hebben ook voor de zekerheid de distributie toen helemaal vervangen)
MINI COOPER S R53 pre-facelift

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
klinkt serieus klote, maar wel heel anders als de tik die ik had...
die was veel metalischer...
die was veel metalischer...
MINI COOPER S R53 pre-facelift

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors