Deze "band" was er ook met onze vorige leverancier, maar heeft het verprutst.mushrop schreef:handig

Deze "band" was er ook met onze vorige leverancier, maar heeft het verprutst.mushrop schreef:handig
zoals stefan zegt het kan wel, alleen heb je een probleem dat je niet kan door rijden op een gewone band als hij lek is (alles kan) je moet dan altijd een spuitbus en een pomp bij je hebben voor als hij lek is (of lid zijn van anwb) of gewoon dan een reserve band op je auto hangen (ergens).........?jomati schreef:Ja ik heb zomerbanden nodig, winterbanden moeten ook nog, maar komt later.
Dus normale banden kan gewoon ?
Volgens die man is dat gevaarlijk en slechts een goedkopere onveilige oplossing.
Volgens hem zijn deze velgen gemaakt voor runflats.
Ik ben een leek dus hij kan mij alles wijsmaken, maar daar heb ik geen zin in, vandaar mijn vraag.
Shag schreef: En hey, als je comfortabel wilt rijden moet je maar een mercedes o.i.d. kopen!
Ik goede ervaringen met Oppelaar in Alphen aan den Rijn.Racing Ralph schreef:Wie weet een goed adresje waar ze (voor een mooi prijsje) netjes Run Flat banden kunnen monteren + balanceren? Heb namelijk 4 nieuwe Pirelli Run Flat winterbanden gekocht (Sottozero 205/50/17) en die moeten om de S-spokes velgen heen.
Ben niet te beroerd om er een stukje voor om te rijden. Als het maar netjes gebeurd![]()
Alvast bedankt!
Racing Ralph
stefan740 schreef:Even weer een schop.
De voorbandjes zitten op 3mm dus ik ben weer eens aan het rondkijken. De Continental contisportcontact3 werden in de laatste ANWB/ADAC test als best op droog ervaren (al was het wel in 225/45R17) dus die gaan er waarschijnlijk onder in 215/40R17. Dus mijn ervaringen daarvan komen hier over een maandje oid.
Onze sponsors