Ik rij niet maar mijn collega rijd dus die eist ook de taart op..Blue Chaser schreef:Zo net wat geld overgemaakt naar Brugge dus de deal is rond ..
De Rota's van Dick uuhm Smetje komen vh voorjaar onder mijn bakkie !!!
Blijkbaar hebben ze wat borduurschade maar deze laat ik nog wel eens repareren ..
Maarten rijdt morgen naar Dick , als ze in zijn wagen passen neemt hij ze mee de grens over ..
Wat voor taart moet het worden Maarten ??
Blue Chaser's Clubman need more low P262
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Dus doe maar wat lekkers.
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

Bericht
@ JunkyXL - Volgens mij heeft Dick ze al gekuist
@ Adriaan - Ik zal ze er binnenkort wel eens onderschroeven , ben zelf namelijk ook best benieuwd ..
Die zwarte S heb ik gewoon geplakt en uitgesneden met een stukje dat ik over had van de Black-Beltline
@ MaVaEe - Ik zou gewoon lekker kiezen wat jij lekker vindt
@ Adriaan - Ik zal ze er binnenkort wel eens onderschroeven , ben zelf namelijk ook best benieuwd ..
Die zwarte S heb ik gewoon geplakt en uitgesneden met een stukje dat ik over had van de Black-Beltline
@ MaVaEe - Ik zou gewoon lekker kiezen wat jij lekker vindt
- speedy
- NMC Legend

Bericht
ik zou niet wachten tot het vanzelf weggaat
ff kap open klepje lamp los maken en de fohn erop en condens is zo wegBlue Chaser schreef:Aan zoiets zat ik zelf ook te denken , geen idee of dit de oplossing is ..Adriaan schreef:Ja ik laat het zo, ik heb er alleen last van als ik vol met de hogedrukspuit erop heb staan spuiten. verder nooit eigelijk...
Je kunt proberen de lampen eruit te halen en de rand extra dicht kitten, of is dat een slecht idee?
Het zou misschien ook nog via de sproeiergaten naar binnen kunnen komen![]()
Ik zal ze er binnenkort eens uitslopen om te kijken ..
Ik denk namelijk dat als er te vaak vocht in komt je op den duur aanslag gaat krijgen + er mag toch ook geen vocht in je lampen staan bij de apk ??
- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht
dikke rota's Geer, staan vast super onder je bak. Wel even laten fixen want ze zijn nu niet echt "geer-waardig"
...
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

Bericht
Dank U meneer
Dus ze pasten erbij bij Maarten !! Toppie !!jbcola schreef:Er is een pakje onderweg naar Nederland voor u meneer!
Dank U meneer
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

Bericht
Dus met een los (nieuw) mesje uitgesneden , voor meer feeling ..
Bij mij waren beide zijdes in 1 keertje goed gelukt
Vond het best meevallen , Maar ik had het mesje uit het stanleymes gehaald ..speedy schreef:valt heer erg tegen om ff te doenAdriaan schreef:Ok ga ik ook is proberen dan ;-)stickertje had ik destijds laten maken en vroegen daar een tientje voor incl. plakken
![]()
:
Dus met een los (nieuw) mesje uitgesneden , voor meer feeling ..
Bij mij waren beide zijdes in 1 keertje goed gelukt
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

Bericht
Zal nog ff voor je kijken als ik het vindt stuur ik het naar je op ..
Ik heb nog wat over Adriaan , was het laatst nog aan het zoeken ..Adriaan schreef:Heb je nog zo'n stukje over Geer?
- Adriaan
- Volledig MINI minded!

Bericht
Heb je een pmetje gestuurd
Top GeerBlue Chaser schreef:Ik heb nog wat over Adriaan , was het laatst nog aan het zoeken ..Adriaan schreef:Heb je nog zo'n stukje over Geer?
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

Bericht
Right back at ya M8 !!Adriaan schreef:Top GeerBlue Chaser schreef:Ik heb nog wat over Adriaan , was het laatst nog aan het zoeken ..Adriaan schreef:Heb je nog zo'n stukje over Geer?
Zal nog ff voor je kijken als ik het vindt stuur ik het naar je op ..Heb je een pmetje gestuurd
Onze sponsors