mushrop schreef:haha, zou je wel denken robje.... Alhoewel ikzelf een voorkeur heb voor e46 of e90 M3..maar een e36 is ook goed hoor..
een M3 = een M3

welke auto's moeten er nog meer komen om jou te laten komen

Twente speelt maar twee keer per jaar tegen die Rotterdammers (Feyenoord en Excelsior)Fabian schreef:Tja die afstand... Blijft lastig!
Ik moet vaak naar Rijswijk (BMW NL) en ga ook vaak naar de voetbal... Is ook 400 km heen en weer retourtje Enschede - Rotterdam... :S
Zou wel mooi zijn als er nog veel meer komen!!!![]()
Sorry Mark, Ik ga al jarenlang fanatiek naar Rotterdam-Zuid, niet voor Twente dus !!! (Alhoewel ik hier ook wel eens naar de voetbal ga met de zaak)MarkH schreef:Twente speelt maar twee keer per jaar tegen die Rotterdammers (Feyenoord en Excelsior)Fabian schreef:Tja die afstand... Blijft lastig!
Ik moet vaak naar Rijswijk (BMW NL) en ga ook vaak naar de voetbal... Is ook 400 km heen en weer retourtje Enschede - Rotterdam... :S
Zou wel mooi zijn als er nog veel meer komen!!!![]()
![]()
Je woont in Twente, pas je aan en koop een kaartje voor de GrolschVeste
Aanwezigen..the blue lobster schreef:Mag ik komen kijken, en ..... luisteren.![]()
X2DrAtomic schreef:Waar is Berthil?![]()
Ze geven op de site aan + 26pk voor mijn auto, is dat gegarandeerd?JunkyXL schreef:heb nog geen wensen gehoord van software (met details vd auto). Dat zal nog volgen hoop ik
als mensen nog iets willen weten, laat het even horen !!
Jelle
Onze sponsors