Vr 10 december: Foodstrip Amsterdam 19.30 Update
- wall-e
- Volledig MINI minded!
Bericht

R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
we hebben logees (2 baby's) dus als die lekker slapen kan ik er misschien ff tussenen uit knijpen
R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
- mrbubbels
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
foodstrip
Weer een leuke en interessante maar een natte druilirige meet waarbij er weer wat goodies voorbij kwamen (bedankt greg en kees) ook weer wat netwerken opgedaan en uiteraard wat ideeën, mensen bedankt maar weer en tot de volgende keer.

ps er zijn wat ideeën geopperd om een keer richting Nieuwegein te gaan voor en Macmeet !!!
er was er maar een tegen!

ps er zijn wat ideeën geopperd om een keer richting Nieuwegein te gaan voor en Macmeet !!!
er was er maar een tegen!

Beter een dag geminied dan een dag gewerkt
- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
HEY ik spot mezelf 

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- MINI One D (11/2009)

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- wall-e
- Volledig MINI minded!
Bericht

ik zou zeggen, plan maar in, maar euh niet op vrijdag 10 december...
of we moeten Foodstrip on tour doen 

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
.........racen tegen de klok
maar idd zoals walter zegt plan in
haha......wall-e schreef:ik zou zeggen, plan maar in, maar euh niet op vrijdag 10 december...of we moeten Foodstrip on tour doen

maar idd zoals walter zegt plan in
burn rubber not your soul

- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Jaaaaaa!! Dat is gaaf, treintje opbouwen en van Mac/BK naar Mac/BK rijden!!!wall-e schreef:we moeten Foodstrip on tour doen

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- MINI One D (11/2009)

- mrbubbels
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
macmeet nieuwegein
Mooi Mooi ,mooi, dat er aninmo is voor een macmeet in Nieuwegein (het is wel de mac war Big Daddy inzat ), aangezien Annet en kees en nog enkele er voor waren kunnen we het wel in de groep gooien om een dag te plannen (we hoorden al fluisteren zaterdagmiddag of zondagmiddag) dus beste mensen ,wat is een goede dag ?? laten we Kees en Annet bestoken met PMetjes en de meeste stemmen gelden?? of een keer de vrijdag overslaan en op een anderre dag??
Geef je mening / voorstel alsjblieft .
We gaan het zien en horen.
Hans
Geef je mening / voorstel alsjblieft .
We gaan het zien en horen.
Hans
Beter een dag geminied dan een dag gewerkt
- reddevilduc
- 4 op een rij!
Bericht
. . . . na mijn "Foodstrip ontmaagding" maakt het mij niet meer zoveel uit of het op een vrijdag, zaterdag of zondagmiddag is zolang er maar warme koffie is en we af en toe droog kunnen staan !!!!!
Vond het overigens wel een leuke meet en was toch verbaasd ondanks het erbarmelijke weer dat er een redelijke opkomst was, ik ben gelukkig niet de enige idioot die een stuk gaat rijden met dat f %*& ing weer.
Leuk om te zien dat er geen mini hetzelfde is. Dit was voor mij weer een boost om aan wat mod's te gaan werken ook al gaan we het verkeerde jaargetijde in, ik moet alles helaas buiten doen !(garage staat vol dus Mini kan er niet in).
André
Vond het overigens wel een leuke meet en was toch verbaasd ondanks het erbarmelijke weer dat er een redelijke opkomst was, ik ben gelukkig niet de enige idioot die een stuk gaat rijden met dat f %*& ing weer.
Leuk om te zien dat er geen mini hetzelfde is. Dit was voor mij weer een boost om aan wat mod's te gaan werken ook al gaan we het verkeerde jaargetijde in, ik moet alles helaas buiten doen !(garage staat vol dus Mini kan er niet in).
André
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Nou even een reactie van mijn kant.
Laten we er geen race van maken voor je het weet zit de politie er tussen
Maar het is misschien een idee om dat eens op een zaterdagmiddag te doen.
Nadat de boodschappen gehaald zijn.
McDonald's Nieuwegein Blokhoeve
Symfonielaan 3
3438 EW Nieuwegein
Telefoon: 030-6047272
McDonald"s Nieuwegein
Dit is een hele nieuwe zaak en ze hebben echt een giga parkeerplaats.
Alleen als er een beurs is, valt dat tegen want dan is het er helemaal vol
Ik zal eens kijken wanneer we kunnen.
Annet
Laten we er geen race van maken voor je het weet zit de politie er tussen

Maar het is misschien een idee om dat eens op een zaterdagmiddag te doen.
Nadat de boodschappen gehaald zijn.
McDonald's Nieuwegein Blokhoeve
Symfonielaan 3
3438 EW Nieuwegein
Telefoon: 030-6047272
McDonald"s Nieuwegein
Dit is een hele nieuwe zaak en ze hebben echt een giga parkeerplaats.
Alleen als er een beurs is, valt dat tegen want dan is het er helemaal vol

Ik zal eens kijken wanneer we kunnen.
Annet

Onze sponsors