marss/PW CooperS!!!!
- Mitchell
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Mitchell
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- Naatje
- Shopaholic!
- Contacteer:
- Mitchell
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

Dikke bak heb je trouwens zeg!
(sorry, off topic)
Haha! Ik heb tegenwoordig niet zoveel tijd meer om te posten, zo zie ik er nog een beetje actief uitBlue Chaser schreef:Hey ouwuh Zwaloewnaar je valt in herhaling !!!
Greets Geer

Dikke bak heb je trouwens zeg!

- Mitchell
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- marss
- Volledig MINI minded!
Bericht
idd, duurt echt lang!!
Lijkt me ook het meest logisch, STANDAARD een olietemp.meter!! .. maar ja, MINI he!!
marss
thnx Rini,rini.oome schreef:Mooie metertjes hoor Marss.
Olietemeperatuur duurt inderdaad lang. Je bent al snel 20 km verder.
In de Peu 206 XS zal destijds standaard een olietemp. meter.
idd, duurt echt lang!!
Lijkt me ook het meest logisch, STANDAARD een olietemp.meter!! .. maar ja, MINI he!!

marss
- marss
- Volledig MINI minded!
Bericht
Aangezie het de komende weken alleen maar blijft regen EN in de loop van deze week gaat de temperatuur naar beneden, vandaag de MINI al in de winteroutfit gestoken ....

twijfel of ik voor de wintersport vakantie de spacers er tussenuit haal ... sneeuwkettingen ga ik sowieso no way er op leggen ... maar ik denk dat het zelfs lastig is om de sneeuwsokken erop te gooien met de ruimte tussen de banden en de wielkast. Condities zijn dan anders, natuurlijk sneeuw, KOUD, aan de kant van de weg, misschien al donker .... w'll see!!
marss

twijfel of ik voor de wintersport vakantie de spacers er tussenuit haal ... sneeuwkettingen ga ik sowieso no way er op leggen ... maar ik denk dat het zelfs lastig is om de sneeuwsokken erop te gooien met de ruimte tussen de banden en de wielkast. Condities zijn dan anders, natuurlijk sneeuw, KOUD, aan de kant van de weg, misschien al donker .... w'll see!!
marss
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Je kan toch een keer proberen er thuis een sok om de band te leggen? Dat weet je gelijk of het gaat lukken of niet.
Zonder spacers moet je ook weer korte wielbouten monteren, maar die heb je waarschijnlijk al in de schuur liggen.
Zonder spacers moet je ook weer korte wielbouten monteren, maar die heb je waarschijnlijk al in de schuur liggen.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Als je zonder spacers zeker weten goed zit dan zou ik ze er voor je wintersport gewoon tussenuit gooien ..
Als er ook nog sneeuw gaat ophopen aan je banden en kasten heb je nu weinig speling ..
Als er ook nog sneeuw gaat ophopen aan je banden en kasten heb je nu weinig speling ..
- marss
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vandaag de MINI wintersport klaar gemaakt ... ik had de 16 mm spacers gestoken. Stond DIK en wilde ze eigenlijk gewoon laten zitten. Nadeel, geen ruimte om met je handen om de band te komen, dus geen ruimte om sneeuwkettingen te leggen en lastig om sneeuwsokken te leggen. Daarnaast liep deze week de wielkast wel erg snel vol met sneeuw. Vandaag de 16 mm eraf gehaald en de 5 mm gestoken. Iets minder DIK, maar wel handiger. Vrijdag alle vloeistoffen controleren en zaterdag GAAN!!! 

marss

marss
Onze sponsors