Balen dat het tegen slaat
Leuk project trouwens!
Dave's Turbo R53 Project
- Samsara
- Mod virus alert!
Bericht
Zal je vast wel geprobeerd hebben. Ik probeer niet een wijsneus uit te hangen in elk geval
Is er niet een stuk gereedschap (waar ik de naam vankwijt ben): een soort hefboom met een leren riempje er aan die je om de filter heen kunt trekken. Hoe meer kracht je zet, hoe strakker het riempje zit... etc etc.Daveke schreef:Jup,
Hij moet op 25 NM staan, maar hij was echt niet los te krijgen, de draad bovenop voor de sleutel was al afgebroken, met klemmen, beitels, speciale tangen was het zelfs nog niet mogelijk, dus is ie op een bepaald moment kapot geslagen. Maar helaas scheurde het huis daardoor ook. Aluminium, heerlijk..
Zal je vast wel geprobeerd hebben. Ik probeer niet een wijsneus uit te hangen in elk geval

- sam`spimpmini
- Be Mini
Bericht
flut* filter.....
heey jongens,,,
ik heb alles geprobeerd,maar die limburgse krachten kan je niet tegenop hoor......
heb er blauwe armen van...
maar nieuwe is onderweg.next time better i hope?
groet sam
ik heb alles geprobeerd,maar die limburgse krachten kan je niet tegenop hoor......
heb er blauwe armen van...
maar nieuwe is onderweg.next time better i hope?
groet sam
- sam`spimpmini
- Be Mini
Bericht
heey pik moet je me maar ff bellen voor die pijp..
je hebt me nr toch???
zullen we m s ff laten KNETTEREN JONHUH
GROET SAM
je hebt me nr toch???
zullen we m s ff laten KNETTEREN JONHUH
GROET SAM
Adriaan schreef:Mooi man!!
Hoe heb jij je auspuf meer laten ploffen. Volgens mij heb jij ooit is gevraagd in een topic waarom een facelift meer ploft dan een prefacelift. Is dat bij mij ook te doen?
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Psst Jongens en meisjes..
..
..
..
..
HIJ DOET HET! EN HOE!
Beek heeft vandaag de software aangepast en het ding loopt als een tierlier! Trekt als een malle door naar de 200 en weet niet van ophouden.
Sam en ik hadden allebei gewoon kippenvel op de weg terug naar Sam's huisje. De Milltek is compleet anders gaan klinken, ontzettend donker en zwaar en hij knettert flink nu, al zal dat wel beter worden na het verwijderen van de middendemper.
Het precieze aantal PK's weet ik niet, hij is nl niet op de bank geweest. Volgens Sam moet ik denken aan getallen tussen de 245 en 250 op de bank van Beek. Het stemt mij in elk geval gelukkig, zonder dat ik nummertjes weet!
Big Thanks to Sam, fantastisch wat jij gedaan hebt kerel. Het heeft weer eens bloed, zweet en tranen gekost maar man o man, wat is dit het waard.. Tank leeg gereden vandaag, en genoten van elke kilometer..
De m7 Scoop zit ondertussen erop en de lijst met mods die op de to-do-lijst staan zijn aardig groot geworden..
- Mocal oliekoeler monteren
- 450 cc injectoren monteren
- EGT en Olietemp gauges monteren
- Scangauge installeren
- Orciari's spuiten en installleren
- KW's + endlinks installeren
- Multifunctieknoppen in het carbon zetten
- En alles wat ik nu nog ben vergeten..
..
..
..
..
HIJ DOET HET! EN HOE!
Beek heeft vandaag de software aangepast en het ding loopt als een tierlier! Trekt als een malle door naar de 200 en weet niet van ophouden.
Sam en ik hadden allebei gewoon kippenvel op de weg terug naar Sam's huisje. De Milltek is compleet anders gaan klinken, ontzettend donker en zwaar en hij knettert flink nu, al zal dat wel beter worden na het verwijderen van de middendemper.
Het precieze aantal PK's weet ik niet, hij is nl niet op de bank geweest. Volgens Sam moet ik denken aan getallen tussen de 245 en 250 op de bank van Beek. Het stemt mij in elk geval gelukkig, zonder dat ik nummertjes weet!
Big Thanks to Sam, fantastisch wat jij gedaan hebt kerel. Het heeft weer eens bloed, zweet en tranen gekost maar man o man, wat is dit het waard.. Tank leeg gereden vandaag, en genoten van elke kilometer..
De m7 Scoop zit ondertussen erop en de lijst met mods die op de to-do-lijst staan zijn aardig groot geworden..
- Scangauge installeren
- sam`spimpmini
- Be Mini
Bericht
motor revisie/tunen
heeey dirk,hahahhaha
graag gedaan hoor,sam geeft niet op he....
project motor geslaagd.
was me een genoegen.
heb er weer 3 vrienden bij,en een snelle R53 elektric op de weg.
groet sam
graag gedaan hoor,sam geeft niet op he....
project motor geslaagd.
was me een genoegen.
heb er weer 3 vrienden bij,en een snelle R53 elektric op de weg.

groet sam
Daveke schreef:Psst Jongens en meisjes..
..
..
..
..
HIJ DOET HET! EN HOE!
- Scangauge installeren
Laatst gewijzigd door sam`spimpmini op 20 nov 2010, 02:17, 1 keer totaal gewijzigd.
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- sam`spimpmini
- Be Mini
Bericht
gekke rotterdammer
helemaal goed
heftruck eronder en gaan.
groet sam
heftruck eronder en gaan.
groet sam