Mini Cooper D PW ( Apple tunink p.12 )
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
zoiets?.....Shag schreef:zo, daar heb je wel een flinke schoen voor nodig wil dat passen !!

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Jenskevdb
- Enthousiast
Bericht
Ja Mushrop, waren ze in de juiste kleur dan zat ik hier nu niet te typen
Ze moeten nog gespoten worden in het Pepper White.
Of moest ik nu even de Mini ...
Naaah!
Toch enkele foto's genomen:

Gelukkig was ik thuis toen ze hem leverden... Zie me al toekomen in Delhaize achter mijn "pakketje"
Volgende plannen:
- Kit laten spuiten
- De grill (kan ik al steken
)
- Joey Mod
- Mss de achterlichten van op NNP met witte pinkerglaasjes kopen.
- Overwegen of ik het chroom deel van mijn nummerplaatverlichting ook mee laat spuiten in het PW.
- Eens uitkijken voor verlagingsveren
Groeten Jens!

Ze moeten nog gespoten worden in het Pepper White.
Of moest ik nu even de Mini ...

Toch enkele foto's genomen:

Gelukkig was ik thuis toen ze hem leverden... Zie me al toekomen in Delhaize achter mijn "pakketje"

Volgende plannen:
- Kit laten spuiten
- De grill (kan ik al steken

- Joey Mod
- Mss de achterlichten van op NNP met witte pinkerglaasjes kopen.
- Overwegen of ik het chroom deel van mijn nummerplaatverlichting ook mee laat spuiten in het PW.
- Eens uitkijken voor verlagingsveren
Groeten Jens!
Keep It Mini!
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Jenskevdb
- Enthousiast
Bericht
Mini maakt het wel zeer moeilijk met hun Grill-Bumper-Motorkap-JCW-Cooper S- Cooper D combinaties
@ Myjector: Ik weet al een redelijk goedkope spuiter... maar indien je onder zijn prijs kan ;-)
Hoezo die grill past nog niet ?GeoBem007 schreef:Chroom deel van je kofferstrip zeker mee laten spuiten!
Veel strakker!
En die grill past nog niet
Mini maakt het wel zeer moeilijk met hun Grill-Bumper-Motorkap-JCW-Cooper S- Cooper D combinaties

@ Myjector: Ik weet al een redelijk goedkope spuiter... maar indien je onder zijn prijs kan ;-)
Keep It Mini!
- Jenskevdb
- Enthousiast
Bericht
Zal dat morgen eens vergelijken, had zover nog niet gedacht...
Grtz
Hoe? Maar het is een JCW kit voor een Cooper D dus normaalgezien moet die grill toch hetzelfde zijn? Waarom is er anders nog een verschil tussen de JCW cooper S voorbumper en de JCW cooper D voorbumper?GeoBem007 schreef:JCW & S-bumpers zijn gelijk (op vlak van grill) en die zijn dus idd verschillend van de Cooper (D) bumpers

Grtz
Keep It Mini!
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!
Bericht

Ik weet nu wel niet of je dan puur de grill kan switchen, maar kdacht het stiekem van niet..
Dat onderste randje van de grillomlijsting is verschillend. Die is hetzelfde als bij de Cooper S, maar dus verschillend bij de Cooper DJenskevdb schreef:Hoe? Maar het is een JCW kit voor een Cooper D dus normaalgezien moet die grill toch hetzelfde zijn? Waarom is er anders nog een verschil tussen de JCW cooper S voorbumper en de JCW cooper D voorbumper?GeoBem007 schreef:JCW & S-bumpers zijn gelijk (op vlak van grill) en die zijn dus idd verschillend van de Cooper (D) bumpers
Grtz

Ik weet nu wel niet of je dan puur de grill kan switchen, maar kdacht het stiekem van niet..
Onze sponsors