Weet iemand het mini-artikel nummer van de demperloze tussenpijp voor de works uitlaat?
mn dealer kan hem helaas niet vinden in de computer maar het is wel een origineel mini onderdeel!
De dealer moet dan kijken bij HGFG 1195 (achteraf inbouw onderdelen motor)
ETK-Onderdeelnummer: 18 10 0 301 876 tussengeluidsdemper JCW
(Bij de normale uitlaat staat de aanwijzing om in die andere groep te kijken voor de John Cooper Works onderdelen.)
Het losse tussenstuk zit trouwens alleen op de MINI Cooper S, op de MINI Cooper zit een JCWorks-uitlaat uit 1 stuk.
Ben juist even onder mijn Mini gekropen maar spijtig genoeg was de nummer niet meer leesbaar.
Normaal zat een wit stickertje op de buis met "straight through" erop en dan de part nummer.
heb johncooper in engelang maar even een mailtje gestuurd of zij hem kunnen leveren...
die pijp MET demper kost bij de dealer tegen de 800 euro
daarnaast is zonder demper: meer geluid = gaaf
myminiparts rekent automatisch de verzendkosten voor International orders. Je kan hun een mailtje sturen en vragen wat de verzendkosten zijn. Dit scheelt een hoop vergeleken met wat er op de site staat.
Een standaard cooper S pijp afzagen gaat idd gewoon werken, het is de zelfde diameter, en de verdikking om ze in elkaar te schuiven zit aan de kant van de dempers. Groet Rimshot
heeft er dan iemand ooit het onderdeelnr van de demperloze tussenpijp gevonden ?
moet ik die nu ook even bestellen .. (en wil voorbereid zijn als ik bij de dealer sta)