Ik heb een rammel in mn rechterspiegel.
Ook met de deur dicht"gooien" hoor je een rammel.
Zou het ook het gedeelte kunnen zijn tussen het plaatje wat
op de deur is gemonteerd en het draaibare gedeelte van de spiegel ?
Of moet ik via de binnenkant van de deur gaan kijken ?
Iemand hier ervaring mee ?
Rechter spiegel
- Ossie
- The Calendar Guy
Bericht
Geen ervaring, maar je kan zelf eenvoudig de deurpaneel verwijderen.
Neem een torx-sleutel en draai 3x boutjes los (eentje zit onder de reflectorkapje verstopt) en ontdek zelf wat het zou kunnen zijn.
Of draai de spiegel naar binnen en draai met een inbus-sleutel de lange bouten eruit (ik geloof 3x) en haal hiermee de gehele spiegel van je deur.
Je kan heel veel zelf ontdekken bij een Mini, het is net plug and play.
Neem een torx-sleutel en draai 3x boutjes los (eentje zit onder de reflectorkapje verstopt) en ontdek zelf wat het zou kunnen zijn.
Of draai de spiegel naar binnen en draai met een inbus-sleutel de lange bouten eruit (ik geloof 3x) en haal hiermee de gehele spiegel van je deur.

- Tijn68
- Nieuwsgierig
Bericht
T werd donker dus ik ben gestopt, en ga morgen verder puzzelen.
Bedankt in ieder geval !
Heb de 3 boutjes losgedraaid (ook onder de reflector) maar er is geen beweging in te krijgenOssie schreef:Geen ervaring, maar je kan zelf eenvoudig de deurpaneel verwijderen.

T werd donker dus ik ben gestopt, en ga morgen verder puzzelen.
Bedankt in ieder geval !
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
hier in deze pdf http://newminiclub.nl/diy/443doc.pdf staat hoe je het deurpaneel losmaakt. Er wordt over 4 schroeven gesproken.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Tijn68
- Nieuwsgierig
Bericht
Dank je wel !
Helemaal goe ddaar hebben we wat aanMarcel Always Open schreef:hier in deze pdf http://newminiclub.nl/diy/443doc.pdf staat hoe je het deurpaneel losmaakt. Er wordt over 4 schroeven gesproken.

Dank je wel !
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors