We hebben de reputatie om dubbel te parkeren, altijd maar links te rijden, te hard de bocht om te willen, maar... dit is iets nieuws. Bewust voorbij de stopstreep te staan om het beeld te geven dat je te hard ging

(Of zijn je remblokken gewoon op?

Ja dat kan inderdaad kloppen, moest ff hard denken of ik je kon herinneren. Was duidelijk niet wakker, want volgens mij had ik je wel moeten herkennen.Ivo schreef:Dat is Shag inderdaad!
@Raymond: Kan het zijn dat wij elkaar twee weken geleden op zaterdagochtend in Nijmegen tegenkwamen? Was om een uurtje of 11. Nu ik je gallery zie, lijkt jouw MINI heel erg op degene die ik toen zag en de bestuurder zat ook duidelijk mijn kant op te kijken.
Het is dat mijn benzine goed moest gebruiken (dik in 't rood en moest nog 30kmShag schreef:Copy that, ten-four![]()
Die stoplichten hangen gewoon te hoog
ik ging ook wel iets te hard, was een beetje aan de late kant en op dit stuk staan toch geen flitspalen/flitsers meer
That was me! ben naar de ooijpolder geweest, paar bochtjes lopen knallen tot mn vriendin weer begon te klagenstefan740 schreef:Rond half 4 vandaag zag ik je, Shag, nog langsrijden voor het valkhof museum langsVlak achter je nog een dark silver R53 met wat reclame erop en daarachter een Ferrari 16M spyder leek het wel.
Onze sponsors