ik had al een tijd last van een onbekend geluid en kwam vandaag tot de ontdekking dat de buis met het rode stickertje tegen het luchtfilter tikte omdat deze helemaal los hing

Idd klopt wat je zegtRagnar schreef:daiël dat is de toegang voor moter geluiden naar de bestuurder. ik weet het het klinkt raar. maar rechts daarvan zit een soort geluid versterker plastic box die het geluid versterkt van de turbo/electronische blowoff.
Pieter jan heeft wel gelijk dat je hem moet afsluiten als de de slang wilt weghalen. anders komen alle geuren en kleuren uit het motor compartiment naar binnen. in de challange wagens wordt deze ook verwijderd.
Dus buis 10 kan weg en nr. 13 ook. betekend wel dat je binnen minder gaat horen qua psstssst en whoosh van e turbo. er bestaan afsluit doppen voor de aansluitling voor bij nr.11. dus als dit allemaal weg is heb je een snelere drukopbouw. dus dan weet je wat je winst daarbij issnellere spin..
marcel ik ben bloed serieus.Marcel Always Open schreef:Ragnar ben jij serieus omtrent die "geluidsversterker"
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors