Grijze S met sticker voor Waalbrug Nijmegen.

MINI gezien? Meld het hier! Misschien was het wel een bekende.
henkietenk
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 nov 2010, 19:38

Haha, ik fiets tegenwoordig erg veel! Laatste tijd vooral studeren in de openbare bieb bij Lux. Is precies een lekker stukje fietsen.....uni net niet :mrgreen:

Btw. Raymond: staan ze ook op de brug zelf te laseren? Nooit gezien namelijk. Wel af en toe een motoragent gezien in dat stukje van dat fietspad wat schuin over het Trajanusplein loopt.
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 nov 2010, 21:12

henkietenk schreef:Haha, ik fiets tegenwoordig erg veel! Laatste tijd vooral studeren in de openbare bieb bij Lux. Is precies een lekker stukje fietsen.....uni net niet :mrgreen:

Btw. Raymond: staan ze ook op de brug zelf te laseren? Nooit gezien namelijk. Wel af en toe een motoragent gezien in dat stukje van dat fietspad wat schuin over het Trajanusplein loopt.
Hey, ja heb ze inderdaad op de brug gezien, ook net na de brug. Zojuist net op tijd met remmen, anders hak er een gehad. Ze stonden net voor station Lent (ong 500mtr).

Een paar weken geleden zag ik ze weer eens net voor de waalbrug (stad uitwaarts) bij het zebrapad.

Ze hebben de camera ook wel eens bij de achterste pilaar van de waalbrug gezet, nette plek ook.

Kortom, ze vinden het een mooie plek om te flitsen.

Goed bezig kerel, fietsen! (Uni is idd wel net even te ver)
henkietenk
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 nov 2010, 22:19

Mmm, toch mazzel gehad al die tijd. Bedankt iig voor de info! :D
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 nov 2010, 23:03

henkietenk schreef:Mmm, toch mazzel gehad al die tijd. Bedankt iig voor de info! :D
Fietsers worden niet snel geflitst, anders kan je wellicht nog wat geld aan verdienen ;)

Terug naar “MINI Spotting”