Ik denk ook eens een MINI te flyeren....

MINI gezien? Meld het hier! Misschien was het wel een bekende.
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

06 dec 2006, 13:44

Mooi verhaal!

Het is ook zo dat het de politie jongeren in een "dure" auto moeten aanhouden om een en ander te checken.
Sid
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 dec 2006, 13:58

om wat te checken dan?
mn pa wordt nog steeds om de zoveel tijd aangehouden voor controle van papieren etc, maar het is niet zo erg meer als toen hij nog porsche reed. met name de 928 was 20 jaar geleden heel vaak doelwit van willekeurige politiecontroles :mrgreen:
MiniMatt
Mod virus alert!
Mod virus alert!

06 dec 2006, 20:40

Leuk verteld! En ja, vind je het gek dat oom agent dat verdacht gedrag vond... rennend over straat, gauw links en rechts kijkend, en dan nog in een Range Rover ontsnappen...haha :mrgreen: Maar toch.. Boeven vangen hebben ze idd geen tijd voor, want de kist moet vol:roll:

Lijkt me leuk om er een paar te flyeren bij mij in de omgeving. Er is ook een mooie pepper white S in een plaatsje verder op. Maar zijn er ook andere flyers als die met een grote I love u erop? :)
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

07 dec 2006, 01:36

MiniMatt schreef:Maar zijn er ook andere flyers als die met een grote I love u erop? :)
Er zijn kleine kaartjes door Benno geprint en hier en daar uitgedeeld van een flyer die ik gemaakt heb. De bedoeling is om daar een grotere versie op briefkaart formaat van te laten drukken. Hoe het daar mee staat weet ik niet. Arjan?

Afbeelding
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 dec 2006, 08:16

Ja zo'n flyertje ging het over! Klein en fijn, maar crimineel :mrgreen:
Afbeelding
MiniMatt
Mod virus alert!
Mod virus alert!

07 dec 2006, 14:27

Dat is wel een mooie flyer Berthil! Leuk idee dat leeg parkeer plekje tussen die Mini's... Is wel zo handig om ze in visite kaart - formaat te hebben, maar grotere vellen zijn wat meer opvallend, en blijven beter achter een ruitenwisser zitten... vooral met dit rot weer!

Terug naar “MINI Spotting”