Vandaag via een omweg (Ravenstein, Helmond, Zoetermeer, Wateringen, Den Haag, Utrecht en terug naar huis) eerst in Wateringen de schade aan de deur laten herstellen, en............... in Den Haag bij Beek de software laten aanpassen
Wat een kunstenaar die Ghisbert en wat een verschil zeg!! Ik heb hem niet op de rollerbank laten zetten, maar Ghisbert geeft aan dat de Cooper S nu ongeveer 215/220 pk moet hebben en 310 Nm.
Me happy again
Laatst gewijzigd door Wannahave op 25 nov 2010, 21:37, 1 keer totaal gewijzigd.
@mushrop
Thanks en je hebt niet overdreven eerder in dit topic. Echt een wereld van verschil zo'n gekietelde S.
@martin_mini
eigenlijk , maar ohhh zo heerlijk. De sint mag mij verder overslaan, ik ben helemaal blij . Een kinderhand is snel gevuld. Woon je trouwens zo dicht bij elkaar, spot je elkaar nooit, its a shame!!
@Woosh!
Had eigenlijk bedacht dat ik niet wilde rollen . Dacht eigenlijk dat ik het niet precies hoefde te weten hoeveel PK's hij nu heeft. Nog maar eens goed over nadenken, want het begint toch wel te kriebelen nu Ghisbert zijn kunsten heeft vertoond
Ik wil mijn diffuser in een ander kleurtje, maar ik weet niet goed wat te doen!! Ik denk aan zwart of aan een versie van Carbon. Nu denk ik persoonlijk dat zwart beter staat bij de kleurstelling van mijn auto, wat denken jullie!!
Iemand een idee waar ik deze zwart of carbon, het beste kan bestellen?
Plak er wat carbon plakspul over voordat je begint met spuiten.
Misschien vindt je dat wel helemaal ok staan.
Je kunt het er namelijk net zo makkelijk weer afhalen.