maar GT5 is zo veel beter
PS3 Online, NewMINIclubbers?!
- nepnerd
- Volledig MINI minded!

Bericht
GT5 alleen vandaag in de aanbieding bij www.gameoffer.nl voor 49,95 incl. verzendkosten. Gaat wel om de engelse versie.

- Daveke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik heb die koppeling van de G25 nog niet aan aan de praat in GT5.
Wel stuurwiel kiezen jullie dan want de G25 staat er niet bij?
Is natuurlijk alleen interessant als het snelheidsvoordeel opleverd.
Alleen bij de start denk ik, de rest van de race afblijven.
Ik zit nu op level 16 en ben die simpele onbekende circuits en produktieauto's wel een beetje zat.
Je kan als je een beetje poen hebt een dikke auto kopen en de rest gewoon zoek rijden, te makkelijk.
Hopleijk komen er straks echte racebakken en close racing.
R53 is trouwens tot max. 221 pk te tunen met een behoorlijke gewichtsreductie
Wel stuurwiel kiezen jullie dan want de G25 staat er niet bij?
Is natuurlijk alleen interessant als het snelheidsvoordeel opleverd.
Alleen bij de start denk ik, de rest van de race afblijven.
Ik zit nu op level 16 en ben die simpele onbekende circuits en produktieauto's wel een beetje zat.
Je kan als je een beetje poen hebt een dikke auto kopen en de rest gewoon zoek rijden, te makkelijk.
Hopleijk komen er straks echte racebakken en close racing.
R53 is trouwens tot max. 221 pk te tunen met een behoorlijke gewichtsreductie
- zmorf
- Bijna verslaafd

Bericht
mijn R53 heeft 263 pk en weegt 1008 kg (in GT5 ) dan he...
dus Berthil nog maar eens ff kijken waar je nog wat pk"s kunt halen
en als je de special edition hebt gekocht kreeg je een voucher waarmee je direct 5 supercars kon downloaden,deze kon je gelijk in verschillende races gebruiken.
cheating is all in the game
dus Berthil nog maar eens ff kijken waar je nog wat pk"s kunt halen
en als je de special edition hebt gekocht kreeg je een voucher waarmee je direct 5 supercars kon downloaden,deze kon je gelijk in verschillende races gebruiken.
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik wacht dus nog steeds op mijn SE die ik heb besteld bij een webshop, gelinkd aan een grote warenhuisketen hier in België..zmorf schreef:mijn R53 heeft 263 pk en weegt 1008 kg (in GT5 ) dan he...![]()
dus Berthil nog maar eens ff kijken waar je nog wat pk"s kunt halen![]()
- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht

Wel jammer dat Electric Blue er niet in zit maar ik ga hem binnenkort over laten spuiten met een look-a-like kleur.
Valt me trouwens op dat je niets aan remmen of aerodynamica kan tunen maar dat zal straks allemaal vast komen als de geschikte auto's in mijn bezit zijn want ik heb geen vouchers.
Het is trouwens mogelijk om terreinbanden op de Mini te doen en de eerste special rally stage ermee te doen (tot 250 pk) en dat gaat aardig in een Mini
Dan moet ik inderdaad die tuning nog eens nakijken. Ik dacht dat ik alles had gekocht met tuning maar kennelijk nietzmorf schreef:mijn R53 heeft 263 pk en weegt 1008 kg (in GT5 ) dan he...![]()
dus Berthil nog maar eens ff kijken waar je nog wat pk"s kunt halen![]()
Wel jammer dat Electric Blue er niet in zit maar ik ga hem binnenkort over laten spuiten met een look-a-like kleur.
Valt me trouwens op dat je niets aan remmen of aerodynamica kan tunen maar dat zal straks allemaal vast komen als de geschikte auto's in mijn bezit zijn want ik heb geen vouchers.
Het is trouwens mogelijk om terreinbanden op de Mini te doen en de eerste special rally stage ermee te doen (tot 250 pk) en dat gaat aardig in een Mini
Onze sponsors