Ziet er niet verkeerd uit... Maar die foto kan echt niet hoor! Normaal maak je immers veel nettere foto's, Maarten...MaVaEe schreef:Zo laat de sneeuw maar komen!
MaVaEe schreef:Thanks iedereen!![]()
Moet alleen de wielen laten controleren of ze wel goed gebalanceerd zijn want ze trillen nogal rond de 100km/h...
mushrop schreef:Dikke winterset, zouden ook mooi onder een Clubman staan....![]()
Ga je toch gewoon lekker boven de 100km/hMaVaEe schreef:Thanks iedereen!![]()
Moet alleen de wielen laten controleren of ze wel goed gebalanceerd zijn want ze trillen nogal rond de 100km/h...
Als ik hier even op terug mag komen... Maarten, jij hebt toch 3cm verlagingsveren onder de auto? Zou je misschien wat foto's voor me willen maken waarop duidelijk te zien is hoe de banden in de wielkasten vallen? Ik ben mezelf namelijk zo onderhand gek aan het maken of de meerprijs van een schroefset opweegt tegen de voordelen ervan... Want ik vind jouw auto er op de bovenstaande foto wel erg wijs uitzien.Berry M schreef:Ziet er niet verkeerd uit... Maar die foto kan echt niet hoor! Normaal maak je immers veel nettere foto's, Maarten...MaVaEe schreef:Zo laat de sneeuw maar komen!
+ 1Berry M schreef:Als ik hier even op terug mag komen... Maarten, jij hebt toch 3cm verlagingsveren onder de auto? Zou je misschien wat foto's voor me willen maken waarop duidelijk te zien is hoe de banden in de wielkasten vallen? Ik ben mezelf namelijk zo onderhand gek aan het maken of de meerprijs van een schroefset opweegt tegen de voordelen ervan... Want ik vind jouw auto er op de bovenstaande foto wel erg wijs uitzien.Berry M schreef:Ziet er niet verkeerd uit... Maar die foto kan echt niet hoor! Normaal maak je immers veel nettere foto's, Maarten...MaVaEe schreef:Zo laat de sneeuw maar komen!
Onze sponsors