Aan alle,
dank voor de felicitaties. Ik heb ze doorgegeven aan Sabine. Taart was niet alleen gaaf maar ook erg lekker.
@Speedy, Het Ford feestje heeft laatst een vette poetsbeurt gehad en glimt weer een beetje. (met de nadruk op beetje) 't Beestje leeft dus nog steeds.
vanaf pagina 34, de nieuwe melting silver Cooper S Cabrio
- H en S
- Volledig MINI minded!
Bericht
met droefheid in mijn stem moet ik je helaas mededelen dat je ex, de Ford Feestje, hedenochtend definitief is heengegaan. Mijn fijne zoon was een beetje vergeten om de olie in de gaten te houden (moest dat dan?) waardoor het motortje het een beetje moeilijk kreeg en uiteindelijk de geest gaf.
Speedy,speedy schreef:top dat die nog leeft
met droefheid in mijn stem moet ik je helaas mededelen dat je ex, de Ford Feestje, hedenochtend definitief is heengegaan. Mijn fijne zoon was een beetje vergeten om de olie in de gaten te houden (moest dat dan?) waardoor het motortje het een beetje moeilijk kreeg en uiteindelijk de geest gaf.

- maiky maik
- Be Mini
Bericht
Leuk zo'n zoon!!
Maar ford feestje bedoel je vast een andere auto mee? heb je hele topic doorgelezen (gelukkig heb je maar 22 blz.)
Maar kon niks terug vinden van een fordje..
Maar ford feestje bedoel je vast een andere auto mee? heb je hele topic doorgelezen (gelukkig heb je maar 22 blz.)
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
die heeft hans toen overgekocht voor zijn zoon, die er geruime tijd nog in gereden heeft
Sterkte met het verlies hans!
dat was een oude ford fiesta, die Daiel had gekocht als tussentijdse auto, voor hij zn dikke PW kon gebruiken...maiky maik schreef:Leuk zo'n zoon!!
die heeft hans toen overgekocht voor zijn zoon, die er geruime tijd nog in gereden heeft

Sterkte met het verlies hans!
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
ja Hans nou moet je toch een minitje voor je zoon gaan regelen...
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- H en S
- Volledig MINI minded!
Bericht
@marcel, als jij er één kan regelen voor circa 500 euro dan helemaal top. Mijn zoon heeft al 175,00 klaar liggen en de rest zal hij dan moeten sparen. 
@Maiky, dit rode monstertje was niet de moeite waard om te fotograferen. Ik denk zefs dat ik m'n camera wel weg had kunnen gooien na het maken van foto's vandaar dat ik het maar niet geprobeerd heb. Misschien heb je 'm wel eens horen rijden. Er zat nml een stereo installatie in die vele malen meer waard was dan de auto.

@Maiky, dit rode monstertje was niet de moeite waard om te fotograferen. Ik denk zefs dat ik m'n camera wel weg had kunnen gooien na het maken van foto's vandaar dat ik het maar niet geprobeerd heb. Misschien heb je 'm wel eens horen rijden. Er zat nml een stereo installatie in die vele malen meer waard was dan de auto.

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Eerlijk gezegd, als hij de auto niet goed heeft onderhouden, dan zou ik hem eerst maar eens een buskaart overhandigen voor een paar maandjes. Of een nieuwe fiets. 

Gr, Marcel
- H en S
- Volledig MINI minded!
Bericht
en "hoezo olie controleren, moest dat dan?
We hebben gisteren nog geprobeerd om ons Ford feestje te reanimeren maar er vielen zoveel kapotte onderdelen uit het carter dat we besloten hebben om hem verder te euthaniseren en de geluyidsinstallatie maar te demonteren. Nu nog ff naar de sloop en hij houd weer 60 eurootjes per maand (belasting en verzekering) in z'n zak. Nu maar eerst ff met de fiets en de trein.
Halverwege enschede Wierden begon hij eerst ligt te tikken, daarna iets harder, daarna begon ie te roggelelen en vlak voor wierden gaf ie nog één knal en was het feetsje overleden. Het commentaar van de coureur: "ja, hij maakte wel een beetje herrie, ik dacht dat de benzine op was"speedy schreef:dat meen je nietsterkte met verlies
begon die niet eerst licht te tikken dan ??

We hebben gisteren nog geprobeerd om ons Ford feestje te reanimeren maar er vielen zoveel kapotte onderdelen uit het carter dat we besloten hebben om hem verder te euthaniseren en de geluyidsinstallatie maar te demonteren. Nu nog ff naar de sloop en hij houd weer 60 eurootjes per maand (belasting en verzekering) in z'n zak. Nu maar eerst ff met de fiets en de trein.
- spenki
- Sponsor
- Contacteer:
Bericht
Hoi Hans:
Jammer van het fordje.
Mocht je toch nog een goedkoop autootje zoeken dan heb ik er nog wel 1
Het is een Peugeot 106 1.1 Accent van 1994 met APK t/m ca 8-2011 en rijd verder prima.
Goedkoop in de wegenbelasting
Hij staat voor 750,- op MP maar jij mag hem hebben voor €400,-
Gr Roy
Jammer van het fordje.
Mocht je toch nog een goedkoop autootje zoeken dan heb ik er nog wel 1
Het is een Peugeot 106 1.1 Accent van 1994 met APK t/m ca 8-2011 en rijd verder prima.
Goedkoop in de wegenbelasting
Hij staat voor 750,- op MP maar jij mag hem hebben voor €400,-
Gr Roy
Onze sponsors