Slechte kwaliteit

Van alles over de 1ste generatie MINI.
ImtiBlue
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

27 nov 2010, 11:51

@AA-16V: Is helemaal waar! Als mijn Mini mij deze problemen had gegeven had ik de auto en het merk ook meteen opgegeven. Echter zoals Ivo al aan geeft het gaat ook een beetje op de manier waarop je het brengt. Als je met zo'n rant binnen komt, kan je verwachten dat je niet met open armen wordt ontvangen.
AA-16V
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:

27 nov 2010, 12:01

Het is zoals je het meemaakt, dat je het neerschrijft...

Markvs heeft dus blijkbaar 'tering genoeg' van zijn Mini. En dat is duidelijk overgekomen.
Van een boekschrijver zeggen ze ook dat hij goed de omgeving, de emoties en wat nog allemaal kan neerschrijven.
Markvs is daar ook in gelukt, anders hadden we nu deze topic niet he :wink:

Steven Spielberg maakt geweldige films door ze geweldig te verfilmen he........... Kan je je ET voorstellen als een verwijfd roos marsmannetje? Dat zou geen succes geweest zijn he :s :s
En Independence Day zou totaal anders overkomen als de aliens naar hier kwamen enkel om naar de Aldi inkopen te doen...

Als je auto echt zoveel problemen geeft. Ik denk dat je dan niet in de stemming bent om dat met rozeblaadjes en glimlach neer te schrijven. Hoe zou je zelf zijn????

Grtn,
Gerrit
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

27 nov 2010, 12:53

Ik vind het veel te ver gaan om Mini maar 'slechte kwaliteit' te noemen als er een boutje afbreekt of een motorretje van een raam niet helemaal wil meewerken. Natuurlijk ben je boos als je drie uur hebt staan te klooien aan een bout maar je wil niet weten hoe vaak ik heb staan te vloeken bij de auto. Als ik zo dacht als de topic starter had ik al lang wat anders gekocht.

Even netjes voorstellen en wat relativeringsvermogen kan dus geen kwaad. Heftige reacties roepen nou eenmaal andere heftige reacties op.
AA-16V
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:

27 nov 2010, 13:22

Berthil schreef:Ik vind het veel te ver gaan om Mini maar 'slechte kwaliteit' te noemen als er een boutje afbreekt of een motorretje van een raam niet helemaal wil meewerken. Natuurlijk ben je boos als je drie uur hebt staan te klooien aan een bout maar je wil niet weten hoe vaak ik heb staan te vloeken bij de auto. Als ik zo dacht als de topic starter had ik al lang wat anders gekocht.

Even netjes voorstellen en wat relativeringsvermogen kan dus geen kwaad. Heftige reacties roepen nou eenmaal andere heftige reacties op.

Klopt ook.

Als het 'maar' een afgebroken boutje is. Of een ruitenwissermotor, of andere 'kleine' dingen.

Ik heb een jaren '90' Opel Vectra gehad, toevallig of niet ook een probleemkindje. Dat was ook het ene na het andere, kleine dingen, grotere dingen, ... Ik denk dat ik meer aan de de auto gesleuteld heb dan er mee gereden :wink: . En ik was toen ook gefrustreerd. En het was dan ook mijn laatste Opel voor dagelijks gebruik.
Had ik nu een pech auto of niet, maar zoiets vreet aan je vertrouwen in het merk. Dus daarin kan ik Markvs' reactie begrijpen en ook de manier waarop hij het verwoord.
Pascal R
4 op een rij!
4 op een rij!

27 nov 2010, 15:12

Ik had voor de X1 ook een Opel en ja het was ook het ene probleem
na het andere. Na 6 jaar en 100.000 km was ik het zat.
Van Opel heb ik nog meer slechte verhalen gehoord,
Van Mini nog niet.
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 nov 2010, 16:44

gaat wel wat ver dit, MINI ansich is gewoon hartstikke prima. Dat jij kennelijk een maandagmorgen model hebt wil nog niet zeggen dat alle mini's per definitie slecht zijn. Als het leven zo in elkaar stak hou je na een jaar of 20 bar weinig meer producten over die nog aan je verwachtingspatroon zullen voldoen. Ik zou zeggen: heel veel plezier met je audi, waar ongetwijfeld ook eenenander aan zal gaan mankeren. Ik heb zelf 2 VAG auto's gehad en voor mij NOOIT meer. in beide wagens de ene storing na de ander. Dus ieder zo z'n ding. maar je hoort mij niet roepen dat alle VW"s/Audi's per definitie ruk zijn.
willem
Mod virus alert!
Mod virus alert!

27 nov 2010, 19:15

Ach zo heeft ieder wat zelf heb ik zoveel drama en ellende mijn mn audi tt en audi a3 daarvoor gehad, maar om dan meteen te zeggen dat ze van slechte kwaliteit zijn.
Marcel Always Open
Cabrio-King

28 nov 2010, 09:44

Net zoals alle andere merken heeft ook MINI flauwigheden en is het het geld niet waard dat je ervoor betaalde. Maar ja, die Mini love hé. SOS

Noem een willekeurig automerk en er is wel iemand hier of iemand in je vriendenkring die er dramatische ervaringen mee heeft.
Ik zie een forum als een middel om goede informatie mee te delen en informatie in te winnen. Het openen van een topic alleen om je gal te spuien, tja daar kan niemand iets constructiefs mee.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
H en S
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 nov 2010, 11:02

Marcel, je hebt helemaal gelijk. :icon_top:
Sepp
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

28 nov 2010, 14:16

Marcel Always Open schreef:Net zoals alle andere merken heeft ook MINI flauwigheden en is het het geld niet waard dat je ervoor betaalde. Maar ja, die Mini love hé. SOS

Noem een willekeurig automerk en er is wel iemand hier of iemand in je vriendenkring die er dramatische ervaringen mee heeft.
Ik zie een forum als een middel om goede informatie mee te delen en informatie in te winnen. Het openen van een topic alleen om je gal te spuien, tja daar kan niemand iets constructiefs mee.
Wat jij hier zegt is precies wat ik met mijn reaktie op de topicstarter bedoelde Marcel.
Alleen heb ik het wat minder goed onder woorden weten te brengen :wink:
Afbeelding
"We've got a thing that's called...MINI love"

Terug naar “MINI-talk”