Nice!!
rem.'s BMW E92
- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
wow...mooie upgrade...
Ik heb zelf ook een zwarte M5 hemel in "bestelling" bij de stoelen boer. Als hij ergens een hemel tegenkomt houd die m apart...
Maarre nieuwjaar duurd best nog ff...ik zeg; volgend weekend
Ik heb zelf ook een zwarte M5 hemel in "bestelling" bij de stoelen boer. Als hij ergens een hemel tegenkomt houd die m apart...
- rem.
- Bijna verslaafd

Bericht
grtz r.
Ja is moeilijker want ga hem bekleden in zwarte alcantara, en da ga nog ff durenGreyCooperS schreef:wow...mooie upgrade...![]()
grtz r.
- rem.
- Bijna verslaafd

Bericht
zaterdag wintersetup gaan halen... 18 inch setje TAM velgen... met de nodige spacers...

volgende zomer waarschijnlijk terug CSL velgjes... met aangepaste ET en aangepaste kleur...

grtz
r.
met het de M... wat bedoelt ge hoe ?GeoBem007 schreef:Goei keuze
Hoe is't met het de M?
zaterdag wintersetup gaan halen... 18 inch setje TAM velgen... met de nodige spacers...

volgende zomer waarschijnlijk terug CSL velgjes... met aangepaste ET en aangepaste kleur...

grtz
r.
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Mooie wielen!! Idd ff wennen aan 18" (heb ik zelf ook als winter setup). Maar misstaat absoluut niet!! 
- rem.
- Bijna verslaafd

Bericht
thx allemaal voor de leuke reacties, ben inmiddels gewend geraakt aan de winter wielen en ze staan toch wel mooi voor een winter setup
voor komende zomer dan toch men eigen zin doorgedreven en er komt een BBS LM (reps) breedset onder in 19 inch...
dus deze zomer wordt het zo iets...

grtz r.
voor komende zomer dan toch men eigen zin doorgedreven en er komt een BBS LM (reps) breedset onder in 19 inch...
dus deze zomer wordt het zo iets...

grtz r.
Onze sponsors