FleXzoR's Cooper S pg10 nieuwe header
- FleXzoR
- Enthousiast
Bericht
Zo, heel wat gebeurd met de mini..
eerst en vooral:

winterbanden dus
Dinsdag wou ik de kleinere (15%) pulley steken, maar hier heb ik wat problemen meegehad (dichting van as door compressor kapot geholpen), ik heb dan van 2 compressors 1 gemaakt , alles terug gemonteerd en klaar was kees,

Ook nog de andere achterlichten gestoken, en ik vind deze wel erg goed staan.

eerst en vooral:

winterbanden dus
Dinsdag wou ik de kleinere (15%) pulley steken, maar hier heb ik wat problemen meegehad (dichting van as door compressor kapot geholpen), ik heb dan van 2 compressors 1 gemaakt , alles terug gemonteerd en klaar was kees,

Ook nog de andere achterlichten gestoken, en ik vind deze wel erg goed staan.

Laatst gewijzigd door FleXzoR op 06 nov 2010, 18:14, 1 keer totaal gewijzigd.
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Even een vraagje over het monteren, demonteren van de compressor.
Ik zie dat je de voorkant hebt laten zitten?
Ging dat makkelijk of was het achteraf toch beter geweest aan de voorkant wat ruimte te maken door de bumper e.d. er af te halen en de radiator naar voren te schuiven?
Ik zie dat je de voorkant hebt laten zitten?
Ging dat makkelijk of was het achteraf toch beter geweest aan de voorkant wat ruimte te maken door de bumper e.d. er af te halen en de radiator naar voren te schuiven?
- FleXzoR
- Enthousiast
Bericht
Weeral wat dingen gebeurd en veranderd.
dit weekend kwam ik tot de concluse dat mijn starter het begeven had. Zaterdag deze uitgebouwd en morgen heb ik mijn nieuwe starter..
Tot zo ver,
Dan verder ligt er nog een voorste en achterste aero bumper bij de spuiter:

en dan deze zijn ook onderweg:(heb er wel maar 1, ben dus nog op zoek naar 2de stoel)

dit weekend kwam ik tot de concluse dat mijn starter het begeven had. Zaterdag deze uitgebouwd en morgen heb ik mijn nieuwe starter..
Tot zo ver,
Dan verder ligt er nog een voorste en achterste aero bumper bij de spuiter:
en dan deze zijn ook onderweg:(heb er wel maar 1, ben dus nog op zoek naar 2de stoel)
Onze sponsors