Lol, dik hoor.
Ben benieuwd naar de foto's strax
Jj
MaikyMaik.
- maiky maik
- Be Mini
- Locatie: Wierden
Bericht
En moet ff wachten op wok(dave) dat die terug is met ze camera uit thailand.
Ja heb een vriend die ook foto's maakt voor autogespot.com. Daar heb ik toen ook die shoot voor de gp meegehad.JunkyXL schreef:Lol, dik hoor.
Ben benieuwd naar de foto's strax
Jj
En moet ff wachten op wok(dave) dat die terug is met ze camera uit thailand.
- maiky maik
- Be Mini
- Locatie: Wierden
Bericht
He berthil,
Lijkt me sterk.
Plaatje:

Dus het zit gewoon vast om de chromenrand. En dan mag je wel knallen.
Heb winterbanden genomen, waarmee ik de snelheden kan rijden, die ik op normale zomerbanden ook haal.
Maar wie weet heb je gelijkt, komen der snel genoeg achter.
Lijkt me sterk.
Plaatje:

Dus het zit gewoon vast om de chromenrand. En dan mag je wel knallen.
Heb winterbanden genomen, waarmee ik de snelheden kan rijden, die ik op normale zomerbanden ook haal.
Maar wie weet heb je gelijkt, komen der snel genoeg achter.

- mushrop
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Amstelveen
Bericht
die dingen had Bollie idd ook. En die heeft 'ie dus verloren op de snelweg. Exact dat spul. Dus ik zou er maar mee opletten, want hij heeft geluk gehad dat niemand dat ding op z'n wagen/voorruit gehad heeft.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- maiky maik
- Be Mini
- Locatie: Wierden
Bericht
Ik wou ze vrijdag ophalen, ga hem wel ff een mailtje sturen met de vraag of hoe dat kan.
En dat als het gebeurd, hoe we het dan gaan oplossen.
Misschien heeft mijn garage nog een idee kwa bevestigen.
@ berthil, je lijkt toch gelijk tehebben.
Nee daar lijk je gelijk in tehebben.JunkyXL schreef:dat gaat zeker niet werken bij maikie maik ie maikjbcola schreef:Idd, niet sneller dan 100 km/u! Anders ben je ze zo kwijt.
Daarom dat Bollie het dit jaar anders gaat oplossen
Ik wou ze vrijdag ophalen, ga hem wel ff een mailtje sturen met de vraag of hoe dat kan.
En dat als het gebeurd, hoe we het dan gaan oplossen.
Misschien heeft mijn garage nog een idee kwa bevestigen.
@ berthil, je lijkt toch gelijk tehebben.
- maiky maik
- Be Mini
- Locatie: Wierden
Bericht
En dan eens kijken kwa spuiten.
van het weekend iddgeval winterbanden.
Week erop na beek.
Heb nu gewoon rood genomen, kan altijd donkerder spuiten. Morgen haal ik de velgen op.WoK schreef:ikzou trouwens is gaan kijken of je iets van donker rood metallic achtig iets kan doen ipv hard rood....
is denk ik iets sjieker, en onderscheidt net iets meer
Mini bllijft natuurlijk een elegante wagen niet
En dan eens kijken kwa spuiten.
van het weekend iddgeval winterbanden.
Week erop na beek.
- maiky maik
- Be Mini
- Locatie: Wierden
Bericht
Spuitbus rood, omgewisseld voor wat donkerder rood..
@wok:
En ja idd een sneeuwschuiver.. straatjes schoonvegen met mijn auto.
Dus let it snow, let it snow, let it snow....
@wok:
En ja idd een sneeuwschuiver.. straatjes schoonvegen met mijn auto.
Dus let it snow, let it snow, let it snow....
- maiky maik
- Be Mini
- Locatie: Wierden
Bericht
Nou het is begonnen, alles binnen.
Velgen verbreed. Done
Winterbanden erop. Done
Whitwalls binnen. Done
Verven, Today.
Ingaande op bovenstaande!
Het systeem dat van ravus komt werkt uitstekend!!
Het is een klein duits bedrijf, gevestigd in gronau. Iets over de grens bij Enschede.
Het is van 1 eigenaar en die tevens ook de monteur is.
Hij heeft het idee van het klik systeem bedacht. En heeft daar, zo zag in zijn werkplaats, aardig wat prijzen mee verdiend.
Het systeem:
Het systeem is gebasseerd op het oude systeem uit de jaren 60.
Dat werkte als volgt: Je zette de white wall (de witte rand) als het ware in de velg vast.
Je moest dan de whitewall in de velg leggen, als de band nog niet was opgepompt.
Als je dan de band oppompte, klikte de rand in de rand van de velg vast.
Dit oude systeem had 1 nadeel, en daarook de verontrustende berichten van hierboven.
Waarbij een van de belgische mede mini fanaten, dit probleem letterlijk ondervond.
Was dat het hele systeem los schoot, als het boven de 100 km per uur kwam!! Dus Weg systeem, Weg geld, en welliswaar een ongeluk met alle gevolgen van dien.
Nu Ravus zijn systeem.
De white wall, leg je met daarachter een zwarte steunrand (voorkomt het schuren van de whitewall op de band) op de buitenrand van de band.
Deze ronde vaste rand, gemaakt van harder plastic. Word dan vastgehouden door de chromenwiel-rand-dop.
De chromenrand, klik je net zoals een wieldop, vast in de velg en klaar is kees!
AND THATS ALL!!!
Ik heb nu ruim 100km met het systeem op mijn banden gereden>
En zoals jullie van mij gewent zijn, met snelheden ver boven de 120 km per uur .
En zelfs even 180 km per uur.
En alles zit nog gewoon helemaal vast.
Het in principe gewoon een wieldop, met daaromheen de whitewall.
Ook zijn er kleine stukjes uit de achterliggende zwarte schuurrand en een stukje van 5 cm uit de achterkant van de whitewall overgelaten, zodat de gewichtjes daarinvallen en dan volledig worden bedekt door de whitewal zonder dat het gaat opbollen.
Het gewichtje kan tot 5 cm groot (breed) zijn. Heb je nou een groter gewichtje of meerdere, dan moet je een kleine beetje doe het zelve en haal je een stukje van de achterkant van de randen weg.
Whitewall erover heen en niemand ziet er wat van.
Het verhaal:
Ik ben gisteren naar gronau gereden om het systeem op te halen en om alle verschillende types whitewall en maten randen te bekijken en uit te zoeken.
Ravus levert whitewalls voor de banden maten van 12inch tot 15inc.
En volgend jaar zelfs 16 inch. En dit in verschillende j-maten van 4 cm tot wel 12 cm, groter kan ook maar dan echt op bestelling.
Audi, Bmw, Mercedes, Smart, Volkwagen.
Heb je een stalenvelg dan past zijn systeem op jou auto.
Heb je een bandenmaat/ auto die hij niet op voorraad heeft, dan word het voor je gemaakt. Zo niet dan maakt hij het zo, dat het past voor jou auto.
Ik zelf heb gekozen voor de breedste whitewall. De 4 cm en een chromenbinnenrand-ring van 6 cm dik/breed.
Je kan kiezen uit 2 soorten whitewalls, de door mijgekozen 4 cm dikke whitewall en de 2 cm dikke whitewall.
Deze laatste whitewall, heeft dan boven de chromenrand een zwart stuk zitten en begint de whitewall in het midden van de band. Wat een sjieker effect geeft.
Dus je ziet keuze en opties genoeg.
Ik ga vandaag beginnen met het spuiten van het hart van de stalen velg. Deze word wat donkerder rood.
Ik zal alles incl. de verbreden velg en het ravus whitewall systeem en natuurlijk het spuiten/voorbereiding op de site zetten.
Waar ik ook rij, mensen kijken nu al. Het valt zo extreem op, een dikke 4cm witte rand op je band en een chromenrand in je velg.
Echt echt heel erg gaaf. Jullie weten ik verkoop het zelf niet, ik heb niks met het systeem/ravus temaken.
Maar als het ook echt werkt en er zijn geen oude problemen zoals loslaten.
En word ik zeer vriendelijk geholpen, word het systeem er kostenloos opgezet, en vraag ik de beste man de oren van zijn hoofd.En het belangrijkste: Dat als der ook maar IETS was, dat ik hem gelijk kon bellen.
En zonder het tevragen zelfs zware korting kreeg op het gehele systeem.
(Ik heb maar 95 euro voor het gehele systeem betaald.)
Dan ben ik de eerst die in de bres springt voor een goed product.
Foto's komen vandaag!! Enjoy!
Velgen verbreed. Done
Winterbanden erop. Done
Whitwalls binnen. Done
Verven, Today.
Ingaande op bovenstaande!
Het systeem dat van ravus komt werkt uitstekend!!
Het is een klein duits bedrijf, gevestigd in gronau. Iets over de grens bij Enschede.
Het is van 1 eigenaar en die tevens ook de monteur is.
Hij heeft het idee van het klik systeem bedacht. En heeft daar, zo zag in zijn werkplaats, aardig wat prijzen mee verdiend.
Het systeem:
Het systeem is gebasseerd op het oude systeem uit de jaren 60.
Dat werkte als volgt: Je zette de white wall (de witte rand) als het ware in de velg vast.
Je moest dan de whitewall in de velg leggen, als de band nog niet was opgepompt.
Als je dan de band oppompte, klikte de rand in de rand van de velg vast.
Dit oude systeem had 1 nadeel, en daarook de verontrustende berichten van hierboven.
Waarbij een van de belgische mede mini fanaten, dit probleem letterlijk ondervond.
Was dat het hele systeem los schoot, als het boven de 100 km per uur kwam!! Dus Weg systeem, Weg geld, en welliswaar een ongeluk met alle gevolgen van dien.
Nu Ravus zijn systeem.
De white wall, leg je met daarachter een zwarte steunrand (voorkomt het schuren van de whitewall op de band) op de buitenrand van de band.
Deze ronde vaste rand, gemaakt van harder plastic. Word dan vastgehouden door de chromenwiel-rand-dop.
De chromenrand, klik je net zoals een wieldop, vast in de velg en klaar is kees!
AND THATS ALL!!!
Ik heb nu ruim 100km met het systeem op mijn banden gereden>
En zoals jullie van mij gewent zijn, met snelheden ver boven de 120 km per uur .
En zelfs even 180 km per uur.
En alles zit nog gewoon helemaal vast.

Het in principe gewoon een wieldop, met daaromheen de whitewall.
Ook zijn er kleine stukjes uit de achterliggende zwarte schuurrand en een stukje van 5 cm uit de achterkant van de whitewall overgelaten, zodat de gewichtjes daarinvallen en dan volledig worden bedekt door de whitewal zonder dat het gaat opbollen.
Het gewichtje kan tot 5 cm groot (breed) zijn. Heb je nou een groter gewichtje of meerdere, dan moet je een kleine beetje doe het zelve en haal je een stukje van de achterkant van de randen weg.
Whitewall erover heen en niemand ziet er wat van.
Het verhaal:
Ik ben gisteren naar gronau gereden om het systeem op te halen en om alle verschillende types whitewall en maten randen te bekijken en uit te zoeken.
Ravus levert whitewalls voor de banden maten van 12inch tot 15inc.
En volgend jaar zelfs 16 inch. En dit in verschillende j-maten van 4 cm tot wel 12 cm, groter kan ook maar dan echt op bestelling.
Audi, Bmw, Mercedes, Smart, Volkwagen.
Heb je een stalenvelg dan past zijn systeem op jou auto.
Heb je een bandenmaat/ auto die hij niet op voorraad heeft, dan word het voor je gemaakt. Zo niet dan maakt hij het zo, dat het past voor jou auto.
Ik zelf heb gekozen voor de breedste whitewall. De 4 cm en een chromenbinnenrand-ring van 6 cm dik/breed.
Je kan kiezen uit 2 soorten whitewalls, de door mijgekozen 4 cm dikke whitewall en de 2 cm dikke whitewall.
Deze laatste whitewall, heeft dan boven de chromenrand een zwart stuk zitten en begint de whitewall in het midden van de band. Wat een sjieker effect geeft.
Dus je ziet keuze en opties genoeg.
Ik ga vandaag beginnen met het spuiten van het hart van de stalen velg. Deze word wat donkerder rood.
Ik zal alles incl. de verbreden velg en het ravus whitewall systeem en natuurlijk het spuiten/voorbereiding op de site zetten.
Waar ik ook rij, mensen kijken nu al. Het valt zo extreem op, een dikke 4cm witte rand op je band en een chromenrand in je velg.
Echt echt heel erg gaaf. Jullie weten ik verkoop het zelf niet, ik heb niks met het systeem/ravus temaken.
Maar als het ook echt werkt en er zijn geen oude problemen zoals loslaten.
En word ik zeer vriendelijk geholpen, word het systeem er kostenloos opgezet, en vraag ik de beste man de oren van zijn hoofd.En het belangrijkste: Dat als der ook maar IETS was, dat ik hem gelijk kon bellen.
En zonder het tevragen zelfs zware korting kreeg op het gehele systeem.
(Ik heb maar 95 euro voor het gehele systeem betaald.)
Dan ben ik de eerst die in de bres springt voor een goed product.
Foto's komen vandaag!! Enjoy!

Onze sponsors