Lotus 340R, edit: 2013 een 2-11, edit: 2014 Exige Cup
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Wat is er aan de hand? toch niet gestolen???Mini Poeper schreef:Hans, lees net je bericht over je Golf.![]()
Ik zal er naar uitkijken.

- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Echt gaaf zo'n Exige!
@Peter, check de kletshoek

@Peter, check de kletshoek

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
Door het gemis van de Golf maar even versneld het kenteken van de Exige aangevraagd, bij de RDW was ik snel klaar daarna de BPM nog ff
is toch ff minder een auto uit 2009 invoeren dat doet pijn.. maar goed, die is ook betaald nu ff wachten op het kenteken en dan vd week rijden.... NOT, wordt het -10 en sneeuw, haha.. sta ik daar met semi slicks.. dus ook maar andere banden besteld en dan wordt de Lotus even mijn werkwagen (als het niet sneeuwt)
Als vervanger van de Golf ben ik aan het kijken voor een Land Rover Freelander, mooi ding, rijd heerlijk en hij kan een Lotus trekken
Het hoeft geen Golf meer te zijn met 305pk de Freelander heeft 150pk en 420nm even een Beek chipje erin en hoppa 190pk, prima meer dan genoeg.
En de Exige die deed het voortreffelijk het ritje naar de RDW wat is dat ding snel zeg! @Berthil no way je dat een Exige voorbij gaat met de Mini of het moet de 190pk versie geweest zijn, op de Ring is ervaring absoluut een must dus mij zal je daar wel voorbij gaan

Als vervanger van de Golf ben ik aan het kijken voor een Land Rover Freelander, mooi ding, rijd heerlijk en hij kan een Lotus trekken

Het hoeft geen Golf meer te zijn met 305pk de Freelander heeft 150pk en 420nm even een Beek chipje erin en hoppa 190pk, prima meer dan genoeg.
En de Exige die deed het voortreffelijk het ritje naar de RDW wat is dat ding snel zeg! @Berthil no way je dat een Exige voorbij gaat met de Mini of het moet de 190pk versie geweest zijn, op de Ring is ervaring absoluut een must dus mij zal je daar wel voorbij gaan

- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
kijk de uitdaging staat weer!
veel plezier met je exige! en mag je snel je voorval met de inbraak vergeten.
RARA JONGENS DIE DESIGNERS
Hans schreef:D@Berthil no way je dat een Exige voorbij gaat met de Mini of het moet de 190pk versie geweest zijn, op de Ring is ervaring absoluut een must dus mij zal je daar wel voorbij gaan![]()
kijk de uitdaging staat weer!

veel plezier met je exige! en mag je snel je voorval met de inbraak vergeten.

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ik doe het gewoon niet met die semi slicks. Heb m'n lesje inmiddels geleerd.
Hier nog een leuk videotje van een elise
Waar heb jij banden besteld en welke? Ook setje wielen of gewoon op de huidige?
Wat een mooie kleur is het toch man! En ja, monstrously fast.
iDD
Hier nog een leuk videotje van een elise
Waar heb jij banden besteld en welke? Ook setje wielen of gewoon op de huidige?
Wat een mooie kleur is het toch man! En ja, monstrously fast.
iDD
- Hans
- Volledig MINI minded!
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Deze zomer een Engelse Exige met 260 pk opgejaagd. Rolkooi, helm op en veel baanervaring.
In de bochten was ik sneller, op de powerstukken hij een beetje sneller.
Aangezien er niks te winnen valt ga ik hem dus niet proberen in te halen doch slechts opdrukken om te laten weten dat hij niet sneller is
Je kent dat opdrukgevoel volgens mij wel
Ik sprak de Exige rijder achteraf op de parkeerplaats nadat hij pal voor mij een Mercedes A licht aantikte waarna hij naar de parkeerplaats ging. Die Mercedes had hem niet gezien en de wielen raakten elkaar, die schoot bijna de baan af met 140 k/h met zijn hele familie in de A
Die 190 pk versie is peanuts.Hans schreef:@Berthil no way je dat een Exige voorbij gaat met de Mini of het moet de 190pk versie geweest zijn, op de Ring is ervaring absoluut een must dus mij zal je daar wel voorbij gaan![]()
Deze zomer een Engelse Exige met 260 pk opgejaagd. Rolkooi, helm op en veel baanervaring.
In de bochten was ik sneller, op de powerstukken hij een beetje sneller.
Aangezien er niks te winnen valt ga ik hem dus niet proberen in te halen doch slechts opdrukken om te laten weten dat hij niet sneller is

Je kent dat opdrukgevoel volgens mij wel

Ik sprak de Exige rijder achteraf op de parkeerplaats nadat hij pal voor mij een Mercedes A licht aantikte waarna hij naar de parkeerplaats ging. Die Mercedes had hem niet gezien en de wielen raakten elkaar, die schoot bijna de baan af met 140 k/h met zijn hele familie in de A

Onze sponsors