Hi MINIclubleden, Ik ben een senior (Frank) die toch gek is op een MINI en graag mee wil doen aan de evenementen en ritten die georganiseerd worden, mijn vrouw heeft een MINI cooper cabrio en ik wil een MINI clubman cooper s, een leuk stelletje toch??
Ben druk op zoek naar een MINI dealer die een volvo xc90 wil inruilen tegen een MINI, ik hoor graag van jullie
Een Senior in een MINI
- MiniSenior
- Nieuw Lid
- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
junior of senior, mini is gewoon helemaal te gek voor iedereen !!
Welkom bij de club!!
En succes met de zoektocht. Je zou Linda (Let's Mini) eens een bericht kunnen sturen, zij is lid van de club en werkt tevens voor Ekris Arnhem. Zij zal ongetwijfeld kunnen helpen bij de zoektocht.
En we zien graag foto's van de cabrio natuurlijk!
tot op meets
Welkom bij de club!!

En succes met de zoektocht. Je zou Linda (Let's Mini) eens een bericht kunnen sturen, zij is lid van de club en werkt tevens voor Ekris Arnhem. Zij zal ongetwijfeld kunnen helpen bij de zoektocht.
En we zien graag foto's van de cabrio natuurlijk!
tot op meets

- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hoi Frank,
Welkom hier op deze site
Succes met je zoektocht naar een Mini
Welkom hier op deze site

Succes met je zoektocht naar een Mini

Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Welkom Frank!
succes met de zoektocht!
genoeg dealers die zich hier op het forum mengen, dus wie weet slaag je wel door hun even te contacten
succes met de zoektocht!
genoeg dealers die zich hier op het forum mengen, dus wie weet slaag je wel door hun even te contacten

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- MINI One D (11/2009)

- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Welkom Frank.
Ach je bent zo oud als dat je je voelt zeg ik altijd als mede senior.

Ach je bent zo oud als dat je je voelt zeg ik altijd als mede senior.

" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
- Sicco
- Bijna verslaafd
Bericht
Over ouwe lullen gesproken..... Ik ben voorlopig de oudste (5 oktober 1953) van dit topic (en ook wel een beetje de gekste)...
Ik ben ook stapelgek op mijn autootje en ik heb ook al diverse erg leuke meets meegemaakt.
Ik verheug me erg op de rit door Noord Holland die er volgend jaar staat aan te komen. Ook de bijeenkomsten bij de foodstrip in Amsterdam zijn altijd erg leuk.
Groetjes van Sicco

Ik ben ook stapelgek op mijn autootje en ik heb ook al diverse erg leuke meets meegemaakt.
Ik verheug me erg op de rit door Noord Holland die er volgend jaar staat aan te komen. Ook de bijeenkomsten bij de foodstrip in Amsterdam zijn altijd erg leuk.
Groetjes van Sicco
Ik heb niet de grootste, maar zeker ook niet de kleinste, echter wel degelijk de fijnste!!! auto
- MiniSenior
- Nieuw Lid
Bericht
Hi MINImaatjes, Coopebol, H & S, Shag, Stefan740, Kwiebje, BleuCooperS, Ivo, Berthil, Woosh, The Bleau Lobster, Mini Cabrio en Sicco,
Bedankt voor jullie welkomsbegroetingen en het behulpzaam zijn van het zoekproject, Ja ha dan ben je zeker een ouwe lul Sicco
, ik ben van '56 dus nog piep, maar inderdaad steeds gekker volgens m'n vrouw de MINImuis, leuk deze spontane reacties van mede minieigenaren, ga nu zeker die oubolige V wegdoen, ach hij heeft me vijf jaar lang probleemloos op weg geholpen
maar de clubman gaat dat goedmaken, zeker weten
Ik verneem graag gegevens van de trip in N-Holland, kunnen we kennis maken met elkaar en fun maken met de MINI.s Ik heb zelf ook routes uitgezet in de benelux en europe, wie weet
ik ga zeker contact zoeken met Linda van Eriks bedankt allemaal
MINIgroetjes van MINIsenior en Minimuis
Bedankt voor jullie welkomsbegroetingen en het behulpzaam zijn van het zoekproject, Ja ha dan ben je zeker een ouwe lul Sicco

Ik verneem graag gegevens van de trip in N-Holland, kunnen we kennis maken met elkaar en fun maken met de MINI.s Ik heb zelf ook routes uitgezet in de benelux en europe, wie weet

MINIgroetjes van MINIsenior en Minimuis
Groet van een senior MINI FAN (Frank)
- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
informatie over de diverse ritten en meetings vind je in de topics 'Events 2010' en 'Events 2011'
uiteraard ben je vrij in het starten van je eigen event, maar ik wil je aanraden eerst eens te kijken bij de andere om ideeen op te doen
En natuurlijk lekker actief zijn, zodat je voldoende respons krijgt
succes en wie weet tot meets!
p.s. Rit in Noord-Holland lijkt me erg leuk, maar aangezien jij in oud-beijerland woont, is de Zuid-Holland-Zuid rit wellicht ook wel wat. Dat was vorig jaar een mega succes!
ook te vinden in Events 2011..
uiteraard ben je vrij in het starten van je eigen event, maar ik wil je aanraden eerst eens te kijken bij de andere om ideeen op te doen

En natuurlijk lekker actief zijn, zodat je voldoende respons krijgt

succes en wie weet tot meets!
p.s. Rit in Noord-Holland lijkt me erg leuk, maar aangezien jij in oud-beijerland woont, is de Zuid-Holland-Zuid rit wellicht ook wel wat. Dat was vorig jaar een mega succes!

ook te vinden in Events 2011..
The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- MINI One D (11/2009)

Onze sponsors