Maar als je velg zo'n stuk mist na contact met de stoeprand heeft de ophanging ook een knal gehad. Dat zal het trillen wel zijn.
In ieder geval uitlijning controleren.
Staat het stuur nog wel recht?
Ook wel apart dat een bandenboer je op twee winterbanden weg stuurt
ja dat dacht ik ook al, kon gister zo gauw ff niks zien of het verbogen was... Stuur staat nog wel recht, hij trilt alleen bij het links sturen...
Maargoed, we hebben er nu pas 2 onder zitten omdat me bandenboer geen tijd had om ze er onder te knallen... me moeder is gister dus ff met iemand anders die kant op gereden, en er paste ook maar 2 banden in dat autotje...
maar zaterdag hebben we de afspraak staan voor de wissel (4 weken geleden al gemaakt ) ... en laat dan de boel meteen ff nakijken...
maar ik ben inderdaad bang dat het wel eens wat meer zou kunnen gaan worden als alleen een nieuw wieltje bestellen...
als je moeder de stoep goed geraakt heeft (en dat heeft ze aan de velg te zien) dan kunnen er allerlei stuurstangen en ophangingen verbogen zijn..
soms niet eens te zien met het blote oog, maar kan voor vervelende waarnemingen zorgen in de auto
mijn pa had het 2 jaar geleden, toen gleed hij recht door zo tegen de stoep aan. Velg krom en half ophanging vervangen