Net op de markt en nu al op de bank.. (R56 DYNO)
- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
Net op de markt en nu al op de bank.. (R56 DYNO)
Aanschouw.. de nieuwe Cooper voor een krachttraining op de rollenbank bij Beek autoracing.. weet nog niet wat de uitkomst is..

- FastBunny
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Das al snel zeg, heb ze nog niet in het wild zien rijden en de eigenaar wil hem nu al laten tunen terwijl nog niemand er in rijdt.. ?
Btw moet je de nieuwe MINI's ook niet 2000km inrijden eigenlijk? Of hebben ze dat wel heel snel gedaan
Btw moet je de nieuwe MINI's ook niet 2000km inrijden eigenlijk? Of hebben ze dat wel heel snel gedaan

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik zag dinsdagavond nog een grote lading (3 trucks) met BMW's en MINI's in de tegengestelde richting, richting Duitsland gaan.
Same here!èrcé schreef:hehehe, ik weet wel dat zodra ik mijn nieuwe mini cooper s heb, die 2000 kilometer er echt in minder dan een week op zit :-)
Ik zag dinsdagavond nog een grote lading (3 trucks) met BMW's en MINI's in de tegengestelde richting, richting Duitsland gaan.

- werner
- Volledig MINI minded!
Bericht
Beek heeft de software al een paar weken geleden afgetapt van een R56
De ECU is het zelfde als de facelift, (van siemens).Berthil schreef:Ben benieuwd. Hebben ze al in kunnen tappen op de software?
Ik heb gelezen dat dit met de nieuwe stuurunit moeilijk is, de software uitlezen via de ODB stekker gaat nu niet meer volgens dat bericht.
Beek heeft de software al een paar weken geleden afgetapt van een R56

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ha! leuk om te zien! 2000 km inrijden? dat heb ik in 4 dagen gedaan met de mijne. Dus ik kan me voorstellen dat sommigen dat nog sneller kunnen.
Ik ben benieuwd wanneer ik de eerste in het wild tegen kom.
iDD
Ik ben benieuwd wanneer ik de eerste in het wild tegen kom.
iDD
- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
Jullie willen natuurlijk de uitslag weten?!.. Nou die heb ik
Dit was voor een Nederlands Autoblad die een vermogens test wilde doen..
Resultaat: 87,84KW (=119,46PK) bij 6000 toeren
158NM bij 4500 toeren.
Komt wel aardig overeen, toch?
Berthil plaatst de Uitdraai later vandaag..

Dit was voor een Nederlands Autoblad die een vermogens test wilde doen..
Resultaat: 87,84KW (=119,46PK) bij 6000 toeren
158NM bij 4500 toeren.
Komt wel aardig overeen, toch?
Berthil plaatst de Uitdraai later vandaag..
Onze sponsors