Hallo,
Ik ben nog maar beginnend Mini Cooper rijder.
Nu krijgen we deze week al echt winterweer, heb daarom een vraag.
Moet ik mij zorgen maken om mijn zijruiten die een beetje zakken als je de deur opent.
Vriezen deze niet vast met als gevolg dat het motortje doorbrand en de deur daardoor niet open krijg?
Ik hoor graag van jullie hoe jullie dit oplossen.
Winterweer
- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

"We've got a thing that's called...MINI love"
Nee daar hoef je je geen zorgen over te maken. Ik begrijp dat je je dit afvraagt, maar nog nooit gehoord dat dit werkelijk een probleem is geweest bij MINI-rijders. Wat wel eens is voorgekomen is een kapot schuif-kanteldak bij vorst. Ik heb zelf ook zo'n dakkie erin zitten en als het vriest en je rijdt 's ochtends weg maakt dat echt onheilspellende kraakgeluiden. Is ook weleens een dak 'gesprongen' bij een clublid. Maar ook dit gebeurt weer niet aan de lopende band. Dus no worries 

"We've got a thing that's called...MINI love"
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Als de ruiten correct staan afgesteld, kan de deur zelfs ook precies open als de ruiten NIET zakken.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- A.J. the schnitzz
- 4 op een rij!
- Mini An
- Nieuwsgierig
Bericht
Daar ben ik kennelijk te laat mee....
Mijn deur aan de bestuurderszijde gaat niet meer open, ik denk vastgevroren... Iemand nog een goede tip om dit op te lossen?
Had zelf al gedacht om maar rondjes te blijven rijden totdat hij voldoende warm is geworden en het portier weer opengaat maar er zitten zoveel brokkenpiloten op de weg dat ik 'm daar eigenlijk liever niet aan waag
Mijn deur aan de bestuurderszijde gaat niet meer open, ik denk vastgevroren... Iemand nog een goede tip om dit op te lossen?
Had zelf al gedacht om maar rondjes te blijven rijden totdat hij voldoende warm is geworden en het portier weer opengaat maar er zitten zoveel brokkenpiloten op de weg dat ik 'm daar eigenlijk liever niet aan waag

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors