Misschien iets om te proberen: ik wrijf m'n deurrubbers (ook waar ze contact maken met de ramen) in met talkpoeder, spul wat gewoon te koop is bij de drogist. Voordeel is dat de poeder niet plakt.
Tot nu toe werkt de talkpoeder goed. Duimen dat het zo blijft, want met m'n Japanner heb ik nooit last van haperende raambediening. Ik hoop niet dat die vrienden van me die riepen 'hoe kan je nou aan zo'n Brits hok beginnen' gelijk krijgen ;-)
Frank
Vastgevroren ramen?
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
mensen die dat roepen snappen het sowieso niet...volumex schreef: Ik hoop niet dat die vrienden van me die riepen 'hoe kan je nou aan zo'n Brits hok beginnen' gelijk krijgen ;-)
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- crossbytje
- Bijna verslaafd
Bericht
Bij mij riepen ze wel, 'Ga je dat kopen? het komt van bij BMW!'
Achteraf moet ik hen toch gelijk geven, al heel veel problemen met de mini gehad, ook de houding van BMW belux laat te wensen over.
Maar het is een MINI, en dat koop je niet met je verstand, punt.
Maar goed, dat is off-topic.
Talkpoeder heb ik ook al ergens gehoord, maar laat dat dan niet teveel witte waas achter?
Aan de andere kant, liever wit stof dan vettigheid.
Achteraf moet ik hen toch gelijk geven, al heel veel problemen met de mini gehad, ook de houding van BMW belux laat te wensen over.
Maar het is een MINI, en dat koop je niet met je verstand, punt.
Maar goed, dat is off-topic.
Talkpoeder heb ik ook al ergens gehoord, maar laat dat dan niet teveel witte waas achter?
Aan de andere kant, liever wit stof dan vettigheid.
- volumex
- Enthousiast
Bericht
Nee. Doe simpelweg een beetje talkpoeder op een doekje (ik gebruik een oud washandje) en wrijf de rubbers er vervolgens mee in. Je ziet wel iets van het opgewreven poeder, maar dat neem ik op de koop toe. Plakken aan je kleding etc. doet het tenminste niet.
Frank
Frank
- bullie
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Niet als je in bezit ben van elektrische ruitondooi systeem geval ding knopje, en een CD doos voor de zijruiten 

to do list:
16mm spacers
korte alta antenne
grotere scoop
korte veren
beek software
forge intercooler[/s}
veerpootbruggen voor
Turbo Upgrade
actieve subwoofer
betere remmen
16mm spacers
korte alta antenne
grotere scoop
korte veren
beek software
forge intercooler[/s}
veerpootbruggen voor
Turbo Upgrade

actieve subwoofer
betere remmen
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Mooi hè, rechts naast het airco knopje!bullie schreef:Niet als je in bezit ben van elektrische ruitondooi systeem geval ding knopje, en een CD doos voor de zijruiten

- crossbytje
- Bijna verslaafd
Bericht
voorruitverwarming is super, heb ik ook. Ik snap alleen niet waarom dat niet op de zijruiten beschikbaar is.
+ je zou de ramen moeten kunnen verwarmen vóór je in de auto stapt.
+ je zou de ramen moeten kunnen verwarmen vóór je in de auto stapt.
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Vergeet de stoelverwarming niet... ideaal!
Standverwarming; tijd of telefonischcrossbytje schreef:+ je zou de ramen moeten kunnen verwarmen vóór je in de auto stapt.
- crossbytje
- Bijna verslaafd
Bericht
werkt dat goed? ontdooien je ramen dan, + interieurverwarming?
De zijruiten blijven sowieso een probleem als ze vastgevroren zijn.
De zijruiten blijven sowieso een probleem als ze vastgevroren zijn.
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik heb het niet, maar kan me voorstellen dat als je je auto ruim van te voren warm maakt deze ook de ruiten langzaam ontdooien. Warmte binnen zal immers via de ruiten naar buiten geleiden.
Je kunt ook een standkachel monteren die via 220V. Stekker in stopcontact (met tijdschakelaar ertussen) en klaar!
[url=http://link.marktplaats.nl/401579754-klik-[/url]
Je kunt ook een standkachel monteren die via 220V. Stekker in stopcontact (met tijdschakelaar ertussen) en klaar!
[url=http://link.marktplaats.nl/401579754-klik-[/url]
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors