ja maar Coen, niet iedereen is zoals jijcoendek schreef:Toen je paar jaar geleden deze auto kwam kopen bij een maatje van me had ik niet verwacht dat je er zo lang in rond zou tuffen!
te gek!

ja maar Coen, niet iedereen is zoals jijcoendek schreef:Toen je paar jaar geleden deze auto kwam kopen bij een maatje van me had ik niet verwacht dat je er zo lang in rond zou tuffen!
te gek!
of zoals jijClubmenneke schreef:ja maar Coen, niet iedereen is zoals jijcoendek schreef:Toen je paar jaar geleden deze auto kwam kopen bij een maatje van me had ik niet verwacht dat je er zo lang in rond zou tuffen!
te gek!
ja dat was onze eerste meeting lol. Is nu zo'n 3,5 jaar geleden en de verwachting was er bij mezelf wel opzich. Ben er gewoon nog steeds erg blij mee elke keer als ik er naar kijk. Moet wel zeggen dat er een gevoel begint te komen iets anders te willencoendek schreef:Toen je paar jaar geleden deze auto kwam kopen bij een maatje van me had ik niet verwacht dat je er zo lang in rond zou tuffen!
te gek!
Dat je maar goed mag poetsen als ze eindelijk ff sneeuw(pekel)vrij krijgen...BigD schreef: as always ook zelf nog steeds helemaal blij ermee zoalleen het rijden met deze wielen in deze omstandigheden
![]()
Onze sponsors