Uhmmm.... weet niet eens of ik dit hier mag vragen..... maarja hardrijden mag ook niet...
Wie kan mij een rolletje chineese klappertjes leveren? of vuurpijlen? of flowerbeds? geen lawine dingen enzo....
hoop dat het hier lukt.... vorrige jaren altijd gekocht in Almere maar die kerel is er mee gestopt.....
Weet niet hoe jullie denken over vuurwerk handel, maar ik vindt het niet anders dan 190 over de A7 :-)
Thanx...
Vraag voor de leden dicht bij belgie
- Smini
- Mod virus alert!
- Contacteer:
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het vuurwerk mag gewoon niet in NL zijn omdat het zogenaamd niet "gekeurd" is.
Het vuurwerk wat in NL verkocht wordt is ook niet gekeurd. Vuurwerk is nooit 100% veilig maar wel leuk om af te steken. Ik fietste toen ik op de middelbare school zat ook altijd binnen door naar belgie om vuurwerk te halen. En dan met een volle schooltas terug met lawinepijlen en widowmakers
:D
Tegen de tijd dat het groots gaat worden gaat de politie gewoon staan te posten. Dus slimmer is het om het eerder in te slaan.
Het vuurwerk wat in NL verkocht wordt is ook niet gekeurd. Vuurwerk is nooit 100% veilig maar wel leuk om af te steken. Ik fietste toen ik op de middelbare school zat ook altijd binnen door naar belgie om vuurwerk te halen. En dan met een volle schooltas terug met lawinepijlen en widowmakers

Tegen de tijd dat het groots gaat worden gaat de politie gewoon staan te posten. Dus slimmer is het om het eerder in te slaan.
Onze sponsors