Hoi dubbelzinnig; gefeliciteerd met je inmiddels erg fraaie autootje. Hoe komen jouw foto's trouwens bij Canuccia terecht? Heel merkwaardig.
Heel veel veilige kilometers in je mooie autootje.
Groetjes uit Amsterdam
Nieuw hier! Dubbelzinnig
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom Dubbelzinnig!
Goed bezig man, ben benieuwd naar het resultaat. Ik neem aan dat je 'm straks wel komt showen op een meeting. Keep it up!
Goed bezig man, ben benieuwd naar het resultaat. Ik neem aan dat je 'm straks wel komt showen op een meeting. Keep it up!
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
iedereen kan toch foto's uit iemand anders zijn gallery gebruiken in zijn post!
Alleen kunnen net nieuw aangemelde forumleden hun eigen foto's nog niet direct posten, hiervoor moeten ze eerst een bepaalde activiteit op het forum tonen.
Hiermee houden we de spam een beetje tegen
Sicco schreef:Hoi dubbelzinnig; gefeliciteerd met je inmiddels erg fraaie autootje. Hoe komen jouw foto's trouwens bij Canuccia terecht? Heel merkwaardig.
Groetjes uit Amsterdam

Alleen kunnen net nieuw aangemelde forumleden hun eigen foto's nog niet direct posten, hiervoor moeten ze eerst een bepaalde activiteit op het forum tonen.
Hiermee houden we de spam een beetje tegen

- dubbelzinnig
- One wheel wonder
Bericht
ik wacht nog steeds op airbags.. erg vervelend.
ik wil zo graag even rijden maarja tot nu toe kan ik er aleen nog maar naar kijken en aanraken natuurlijk haha.
ik ga zeker een paar meetings af lijkt me leuk,even ideetjes opdoen:)
ik wil zo graag even rijden maarja tot nu toe kan ik er aleen nog maar naar kijken en aanraken natuurlijk haha.
ik ga zeker een paar meetings af lijkt me leuk,even ideetjes opdoen:)
- dubbelzinnig
- One wheel wonder
Bericht
mischien later! ik heb wel vandaag mooie spiegel kappen,binnenspiegel en handgrepen bestelt black jack zwartwitte engelse vlag!
- dubbelzinnig
- One wheel wonder
Bericht
dat geloof ik graag! nou morgen mijn eerste ritje:P
en afscheid nemen van mijn golfje vier natuurlijk de nieuwe eigenaar komt hm morgen ophalen
en afscheid nemen van mijn golfje vier natuurlijk de nieuwe eigenaar komt hm morgen ophalen

- maiky maik
- Be Mini
- dubbelzinnig
- One wheel wonder
Bericht
zeker weten je blijft nieuwe dingentjes vinden die mooi bij je mini staan!
kan iemand mij vertellen hoe ik foto's post op dit forum?
sinds vandaag rij ik in de mini heb hem net verzekerd dus dat is toppie!
ik heb lekker vrij genomen dus ik ga zo weg van mijn werk en lekker even een stukkie touren yeahhh
kan iemand mij vertellen hoe ik foto's post op dit forum?
sinds vandaag rij ik in de mini heb hem net verzekerd dus dat is toppie!
ik heb lekker vrij genomen dus ik ga zo weg van mijn werk en lekker even een stukkie touren yeahhh

- dubbelzinnig
- One wheel wonder
Bericht
het is toch wat,ik heb vandaag mijn mini in de verzekering gegooid,vrij genomen van mijn werk om lekker te gaan rijden.
ik rij weg van mijn werk om te gaan tanken,rij ik vlak bij de bp in mijn woonplaats klapt mijn koppeling er uit.
schakelen onmogelijk sta je daar met je mooie mini:P midden op de snelweg.
is ie eindelijk af eindelijk alles voor mekaar,gespoten opgebouwd en wel.
gebeurt je dit ow ow ow wat een ellendige dag vandaag.
dus nu maar de bak eronder vandaan en de koppeling vervangen,
het houd ook nooit op en het geld maakt me niet eens zoveel uit,maar ik heb zo uitgekeken naar deze dag en dan loopt het zo af:P
ik zal mooie foto's maken;) deze week met een rot gang de zooi vernieuwen
ik rij weg van mijn werk om te gaan tanken,rij ik vlak bij de bp in mijn woonplaats klapt mijn koppeling er uit.
schakelen onmogelijk sta je daar met je mooie mini:P midden op de snelweg.
is ie eindelijk af eindelijk alles voor mekaar,gespoten opgebouwd en wel.
gebeurt je dit ow ow ow wat een ellendige dag vandaag.
dus nu maar de bak eronder vandaan en de koppeling vervangen,
het houd ook nooit op en het geld maakt me niet eens zoveel uit,maar ik heb zo uitgekeken naar deze dag en dan loopt het zo af:P
ik zal mooie foto's maken;) deze week met een rot gang de zooi vernieuwen
- Sicco
- Bijna verslaafd
Bericht
@dubbelzinnig
Arme man (ik neem aan date je een man bent), ik leef met je mee. Lullig zeg. Ik kan me ook voorstellen dat je een beetje spuugzat bent van het sleutelen.
Sterkte en succes!!!
Arme man (ik neem aan date je een man bent), ik leef met je mee. Lullig zeg. Ik kan me ook voorstellen dat je een beetje spuugzat bent van het sleutelen.
Sterkte en succes!!!
Ik heb niet de grootste, maar zeker ook niet de kleinste, echter wel degelijk de fijnste!!! auto
- dubbelzinnig
- One wheel wonder
Bericht
ja jaaaa ik ben een jongen
ik baal er vreselijk van maargoed vandaag is de koppeling binnen gekomen.
plus de frictie plaat en drukgroep/drukgroeplager morgen maar aan de slag.
ik laat me niet super snel uit het veld slaan! dit weekend rij ik zeker weten!

ik baal er vreselijk van maargoed vandaag is de koppeling binnen gekomen.
plus de frictie plaat en drukgroep/drukgroeplager morgen maar aan de slag.
ik laat me niet super snel uit het veld slaan! dit weekend rij ik zeker weten!
Onze sponsors