Als die ook op R56 passen.. Zou leuk zijnBlont-007 schreef:De mijne zit er ook op!
Maarten ik zal eens voor je zoeken naar het adres waar ze vandaan kwamen

Adres ??Shag schreef:Als je die vind wil ik er ook wel wat extra bestellen... ben bang dat deze vroeg of laat genickt zal worden dus een of twee extra zou fijn zijnBlont-007 schreef:De mijne zit er ook op!
Thanks, geen probleem want des te meer zaken ik kan doen des te meer ik leer natuurlijk!JunkyXL schreef:van harte, leuke job lijkt me!!!
veel plezier, ennuhhh, schreeuw t maar niet te hard, er zijn altijd wel zaken...
Danke sehr, wie vragen heeft roept maarIvo schreef:Gefeliciteerd Sjaak! Kan altijd van pas komen voor ons
.
Staat genoteerdMarcel Always Open schreef: Lekker,aardbei smaak alstublieft.
Gefeliciteerd met je eerste baan. Nou moet je echt gaan werken, dat gaat tegenvallenWeg vrije tijd...
Ongetwijfeld, is niet helemaal strak op maat... zit aan de zijkanten met zuignapjes vast dus je kunt hem plaatsen zoals je wilt!GeoBem007 schreef:Als die ook op R56 passen.. Zou leuk zijnBlont-007 schreef:De mijne zit er ook op!
Az Kazimiah 14, BaghdadBlue Chaser schreef:Adres ??Shag schreef:Als je die vind wil ik er ook wel wat extra bestellen... ben bang dat deze vroeg of laat genickt zal worden dus een of twee extra zou fijn zijnBlont-007 schreef:De mijne zit er ook op!
Shag schreef:in plaats van donderdag a.s. zal mijn Mini maandag a.s. onder handen worden genomen door Ekris Arnhem.. gaan wat mods in komen die ik persoonlijk erg lekker vind, jammer dat het nog een week duurt !!
Scherp!Marcel Always Open schreef:Shag schreef:in plaats van donderdag a.s. zal mijn Mini maandag a.s. onder handen worden genomen door Ekris Arnhem.. gaan wat mods in komen die ik persoonlijk erg lekker vind, jammer dat het nog een week duurt !!
eeeeehm.... het is nu the day after the day before.... en nog geen verslagje?
Oh dus die CJIB beschikkingen komen bij jou vandaan?Shag schreef: ... EN moet ik zo nog een beschikking schrijven ...
Onze sponsors