Luchtfilter (ITG of K&N)
- Chill-es
- Volledig MINI minded!
Bericht
Luchtfilter (ITG of K&N)
Wie weet of een ITG of K&N luchtfilter past in een R53 Works, 200 pk versie? Volgens de site van Beek zijn ze niet geschikt voor de Works maar geldt dat ook als je geen Works luchtfilter(huis) hebt zoals bij de 200pk versie?
- Adriaan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb in mijn Works 200PK versie ook een ITG bij Beek vandaan.
Je kunt bij beek aangeven dat je een Works 200pk versie hebt met dus de PLATTE filter.
De 210pk versie heeft namelijk een andere luchtfilter en deze heeft een RONDE filter.
Succes
EDIT: Ik ben trouwens benieuwd wat voor filter er bij jou in zit. Bij mij een kanporanje
Je kunt bij beek aangeven dat je een Works 200pk versie hebt met dus de PLATTE filter.
De 210pk versie heeft namelijk een andere luchtfilter en deze heeft een RONDE filter.
Succes

EDIT: Ik ben trouwens benieuwd wat voor filter er bij jou in zit. Bij mij een kanporanje

- Adriaan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Heb met de telefoon zitten typen. Moet dus zijn: Mijn oude filter was KNALoranje
Zie dit rare bericht nu pasAdriaan schreef:Ik heb in mijn Works 200PK versie ook een ITG bij Beek vandaan.
Succes

Onze sponsors