leuk he, aan een banger sleutelen.
hier ons gevaarte, alhoewel we nog ruim een jaar te gaan hebben zijn we nu al verwoed bezig alles in orde te brengen
Nette bak man! Ik moet eerlijk toegeven dat ik de remmen uitbesteed heb maar ik heb wel meegekeken, zo weet ik al hoe ik het koelsysteem kan repareren en hoe ik de V-snaar moet spannen mocht dat niet goed gaan.
Zo! Zojuist alle dashboard verlichting vervangen. Ik vond dat de tellers niet echt duidelijk verlicht waren. Nadat ik 16 lampjes vervangen heb is het resultaat helemaal naar mijn zin. Echt een heerlijke mod, minimale inzet maximaal resultaat!
Jawel! De 205 gaat naar beneden! We hebben er weer een nieuwe sponsor bij. Via Cobra-Suspension krijgen we verlaging veren. Waarschijnlijk gaan deze begin volgend jaar gemonteerd worden. En dan moeten we nog even kijken hoe we de achteras omlaag gaan zetten. Deze kan niet te laag in verband met de bagage die nog mee moet.
Vandaag maar eens voor het eerst olie gepeild bij de peug. Ik schrok toch wel even, de peilstok stond bijna droog. omdat ik moest werken had ik geen tijd meer om olie te halen, gelukkig was een collega erg behulpzaam en heeft hij even een kannetje olie bij een lokale prijs stunter voor me gehaald. Morgen dus maar even bijvullen.