Dag heren en dames,
Even voorstellen; ik ben Diederick. Ik ben de gelukkige eigenaar van een Amerikaans model R53, aangeschaft toen ik nog in Californie woonde en je $1.55 kreeg voor een euro :-)
Na veel gedoe bij de belastingdienst, douane en de RDW (50 formulieren en verklaringen invullen, mistlampen achter inbouwen en de standing lights in de zijkant met Duck tape afplakken voor de keuring....) rij ik nu eindelijk legaal in NL, yeah!
Groeten van een blije bezitter.
D
Even voorstellen: Diederick
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom
en heel veel plezier met je mini and drive safe
.
groet franklyn
en heel veel plezier met je mini and drive safe

groet franklyn
burn rubber not your soul

- Died
- Leerling Mini lid
Bericht
Bij deze wat meer info!
Mijn mini heeft 1 eerdere eigenaar. De Californische dame in kwestie had "The Italian Job" gezien en moest en zou een mini kopen. Deze was toen nog maar op 1 plek "in de buurt" verkrijgbaar; Las Vegas. Daar heeft ze hem in 2003 gekocht. Vervolgens vond ze de auto toch wel wat erg fel en heeft ze er maar weinig mijlen mee gereden, toen ik hem kocht in 2008 had hij 10.000 mijl op de teller. Inmiddels is dat verviervoudigd, heb met de auto o.a. gedurende een roadtripje met een kameraad van San Diego naar Miami gereden om hem te verschepen toen ik weer naar Amsterdam verhuisde. Inmiddels heeft de mini de eerste sneeuw in zijn leven gezien, heel wat anders dan de Californische woestijn :-) Accu was wel gelijk toast.
Zal snel wat plaatjes van de mini in de VS plaatsen.
Greetz
Diederick
Mijn mini heeft 1 eerdere eigenaar. De Californische dame in kwestie had "The Italian Job" gezien en moest en zou een mini kopen. Deze was toen nog maar op 1 plek "in de buurt" verkrijgbaar; Las Vegas. Daar heeft ze hem in 2003 gekocht. Vervolgens vond ze de auto toch wel wat erg fel en heeft ze er maar weinig mijlen mee gereden, toen ik hem kocht in 2008 had hij 10.000 mijl op de teller. Inmiddels is dat verviervoudigd, heb met de auto o.a. gedurende een roadtripje met een kameraad van San Diego naar Miami gereden om hem te verschepen toen ik weer naar Amsterdam verhuisde. Inmiddels heeft de mini de eerste sneeuw in zijn leven gezien, heel wat anders dan de Californische woestijn :-) Accu was wel gelijk toast.
Zal snel wat plaatjes van de mini in de VS plaatsen.
Greetz
Diederick
- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Cool! jij hebt dus standaard wat hier een gewilde mod is
de running lights aan de zijkant
Welkom en veel plezier met je MINI, maar dat heb je al een poosje
Oke, dan veel plezier met je MINI in de sneeuw

de running lights aan de zijkant

Welkom en veel plezier met je MINI, maar dat heb je al een poosje

Oke, dan veel plezier met je MINI in de sneeuw

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

Onze sponsors