JJJJ, Chili Red R56 *verkocht*
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hahahahaha
Welkom , mooie Mini ..
Ziet er goed uit , ben benieuwd hoe de strepen worden
coendek schreef:OMGHelenk schreef:Gefeliciteerd met de kar.
Zeker van "oud" vrouwtje geweest?
Hahahahaha

Welkom , mooie Mini ..

- JJJJ
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ben ik ook benieuwd naar hoe dat uit ga pakken in het eggie. Op de foto's her en der ziet het er wel goed uit. En zeker als daar dan de verstralers bij komen.
Iemand een goed adres voor de strepen om te laten doen of gewoon door de dealer laten doen? Heb echt 2 linkerhanden nml. Zeker met elektra.
Maar zal met een paar maanden wel gebeurd zijn, aangezien de mini meteen onze trouwauto word in Mei, dus zou wel lekker zijn alle uiterlijke aanpassingen dan klaar zijn!
Blue Chaser schreef:coendek schreef:OMGHelenk schreef:Gefeliciteerd met de kar.
Zeker van "oud" vrouwtje geweest?
Hahahahaha![]()
Welkom , mooie Mini ..
Ben ik ook benieuwd naar hoe dat uit ga pakken in het eggie. Op de foto's her en der ziet het er wel goed uit. En zeker als daar dan de verstralers bij komen.
Iemand een goed adres voor de strepen om te laten doen of gewoon door de dealer laten doen? Heb echt 2 linkerhanden nml. Zeker met elektra.
Maar zal met een paar maanden wel gebeurd zijn, aangezien de mini meteen onze trouwauto word in Mei, dus zou wel lekker zijn alle uiterlijke aanpassingen dan klaar zijn!
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
Moet je ff Blont-007 Pm'en die is erg goed met stickersJJJJ schreef: Iemand een goed adres voor de strepen om te laten doen of gewoon door de dealer laten doen?

- JJJJ
- Volledig MINI minded!
Bericht
De strepen staan nog steeds op stapel, er is al wel contact met Ida geweest.
De RVS verstralers voor in/op de grill heb ik ook al gevonden maar daarvoor ff sparen nog. (2 lekke voorbanden en een CV ketel die kapot gaan kost toch best wel veel geld...
)
mijn kleine wishlist was:
Bonnet stripes
RVS lampen in de grill
Chippen/tunnen contact met Beek gehad, is niet mogelijk op een Cooper...
nieuwe velgen (Deze vind ik super, maar mijn vriendin verklaart me voor gek
: )

Tot nu toe gedaan:
Cooper S tankdop Done(met DIY van Robbee, helemaal
)

kleine antenne Done

Newminiclub sticker Done

Nieuwe ventieldopjes Done

Ik hoop binnenkort weer wat bij te kunnen plaatsen (bonnet-stripes en DL) en voor een dikkere motor.... ach misschien maar eens kijken voor een 2e erbij en dan een S.......??
GrJeffrey
Re: Eindelijk! onze eerste New Mini: Update
Hier even een update na 2 maanden heerlijk rondrijden met onze CR:JJJJ schreef:Nu nog ff verder sparen voor de extra's die er nog op moeten, te beginnen met de witte strepen op de motorkap en de chromen verstralers in de grill.
De strepen staan nog steeds op stapel, er is al wel contact met Ida geweest.
De RVS verstralers voor in/op de grill heb ik ook al gevonden maar daarvoor ff sparen nog. (2 lekke voorbanden en een CV ketel die kapot gaan kost toch best wel veel geld...

mijn kleine wishlist was:
Bonnet stripes
RVS lampen in de grill
Chippen/tunnen contact met Beek gehad, is niet mogelijk op een Cooper...

nieuwe velgen (Deze vind ik super, maar mijn vriendin verklaart me voor gek

Tot nu toe gedaan:
Cooper S tankdop Done(met DIY van Robbee, helemaal

kleine antenne Done

Newminiclub sticker Done

Nieuwe ventieldopjes Done

Ik hoop binnenkort weer wat bij te kunnen plaatsen (bonnet-stripes en DL) en voor een dikkere motor.... ach misschien maar eens kijken voor een 2e erbij en dan een S.......??

GrJeffrey
- Helenk
- Be Mini
Bericht
Mooi, witte velgen ook heel mooi, maar eens maar nooit weer!
Komen nu zwarte op de CM.

Komen nu zwarte op de CM.
groet Henk
Daimler double six 1988, Classic Mini 1978, een Mini Clubman Estate 1979 ,Mini Cabrio 1982, Fiat Panda Twin Air 85 aut 2013, Mitshubishii Outlander PHEV 2013, LR Defender 90 uit 1985 met 140 pk TdI .
Daimler double six 1988, Classic Mini 1978, een Mini Clubman Estate 1979 ,Mini Cabrio 1982, Fiat Panda Twin Air 85 aut 2013, Mitshubishii Outlander PHEV 2013, LR Defender 90 uit 1985 met 140 pk TdI .
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
goed bezig hier!! dat zijn de leuke modjes om te doen 
Velgen zien er zo wel erg netjes uit... vriendin, geen rekening mee houden...
mijn moeder had het ook niet op deels zwarte velgen (vond ze zelfs lelijk), en raad eens wat er nu onder zit....
juistja, zwarte velgen dus...

Velgen zien er zo wel erg netjes uit... vriendin, geen rekening mee houden...

- JJJJ
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zomaar een mooie lentedag in April, op naar Breda voor een nieuwe mod made by Ida
voor:

na:

En we waren er toch, dus meteen maar even nieuwe remblokken (ferodo) laten zetten en een extra mod wat niet op het verlanglijstje stond, maar toch ff proberen; Eibach verlagingsveren 30mm
voor:

na:

verlaging is op de foto;s niet goed te zien, maar die paar cm zijn er wel degelijk en ik vind het er super uitzien!
Ben er heel blij mee
Tkns Ida, Marcel
Ben alleen bang voor wat er hierna weer gaat komen wat niet de bedoeling was..... hoezo verslavend
voor:

na:

En we waren er toch, dus meteen maar even nieuwe remblokken (ferodo) laten zetten en een extra mod wat niet op het verlanglijstje stond, maar toch ff proberen; Eibach verlagingsveren 30mm
voor:

na:

verlaging is op de foto;s niet goed te zien, maar die paar cm zijn er wel degelijk en ik vind het er super uitzien!
Ben er heel blij mee

Ben alleen bang voor wat er hierna weer gaat komen wat niet de bedoeling was..... hoezo verslavend

- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors