Dat zijn der dan alweer 2!franklyn85 schreef:whooooooo dat lijkt me echt gaaf man thx..........![]()
![]()
Ja jou coop moet ook op de foto met ze nieuwe RIMS...maiky maik schreef:Dat zijn der dan alweer 2!franklyn85 schreef:whooooooo dat lijkt me echt gaaf man thx..........![]()
![]()
Dan zou dit meer een wijf zijn met een grote spleet......speedy schreef:ik heb liever een nieuwe ruit als zo'n "onzichtbaar" gevuld sterretjewat klinkt dat ranzig ofnie
Dat was ik ook van plan, maar mijn geweten vond dit niet zo leuk...maiky maik schreef:een scheur in je raam kunnen ze echt niet fiksen.
Wat ik altijd deed, als ik een sterretjes had (in mijn raam)
dan maakte ik altijd een afspraak voor een geheel nieuwe ruit en dan vlak voordat ik er heenging ramde ik der met een hamer op.
Hup nieuwe ruit, verzekering betaald.
Zie je hopenlijk zdag franky. Weer word flut*. dondag sneeuw, vrijdag nog erger. Zdag weet deze weerman nog niet haha
@fabian: je kent de gp toch nog van mij! alleen deze is iets dikker hehe
Nou dat is vrij kort dag ik heb niet alles voor elkaar haha ik ben ook bezig met me nieuwe huisje....en dan nog me vriendin heee die mini zorgt voor een crisisFabian schreef:Ja hopelijk heb je het zaterdag voor elkaar!!!
Ben echt benieuwd om jouw auto in het echt te zien!!!![]()
Onze sponsors