Klusdag 12 feb. 2011 - update
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Ja over poetsen want daar ben jij heel goed in toch?BRG schreef:goed initiatief. Weet niet of ikwat te sleutelen heb, maar kan altijd wel ff komen kijken en adviesgeven....

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
groet franklyn
Vraagje: Kan jij dan ook eventueel regelen met klaas dat hij bijvoorbeeld wat aan me mini kan doen of is het echt de bedoeling dat je zelf gaat sleutelen want een supercharger pully vervangen is niet voor mij weggelegdGreyCooperS schreef:Guys,
Als er interesse is, is Beek bereid om op deze zaterdag zijn deuren te openen, gereedschap en bruggen ter beschikking te stellen en bij voldoende animo wss een natje en hapje...
...ik zal zorgen voor enkele leuke aanbiedingen van accessoires, die het voor Klaas de moeite waard maken om op zaterdag te komen![]()
Ik laat het even aan Adriaan om te inventariseren en eventueel mij te benaderen om iets te organiseren
groet franklyn
burn rubber not your soul

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
groet franklyn
Vraagje: Kan jij dan ook eventueel regelen met klaas dat hij bijvoorbeeld wat aan me mini kan doen of is het echt de bedoeling dat je zelf gaat sleutelen want een supercharger pully vervangen is niet voor mij weggelegdGreyCooperS schreef:Guys,
Als er interesse is, is Beek bereid om op deze zaterdag zijn deuren te openen, gereedschap en bruggen ter beschikking te stellen en bij voldoende animo wss een natje en hapje...
...ik zal zorgen voor enkele leuke aanbiedingen van accessoires, die het voor Klaas de moeite waard maken om op zaterdag te komen![]()
Ik laat het even aan Adriaan om te inventariseren en eventueel mij te benaderen om iets te organiseren
groet franklyn
burn rubber not your soul

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
In principe is dit bedoeld als klus dag waarin de leden zelf sleutelen.
Je kunt het beste een aparte afspraak maken met Beek, zodat je ingepland kan worden..
Je kunt het beste een aparte afspraak maken met Beek, zodat je ingepland kan worden..
- Adriaan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat is helemaal super! We houden contact. Ik ben zoiezo 27 dec. bij Beek dus dan kan ik het er ook ff over hebben met Klaas...
GreyCooperS schreef:Guys,

- Adriaan
- Volledig MINI minded!
Bericht
1. Adriaan (aeropakket, rearswaybar + misschien wel meer
2. Shag (aerogrill + DL demontage/montage)
3. DrAtomic (angeleyes)
4. Chill-es ovb
5. Fisico
6. Coendek ovb
7. Daveke ?
8. GreyCooper S ovb
9. franklyn85 ?
10. Wall-e
11. Woosh ovb
12. PepperWhite
13. BRG
3. DrAtomic (angeleyes)
4. Chill-es ovb
5. Fisico
6. Coendek ovb
7. Daveke ?
8. GreyCooper S ovb
9. franklyn85 ?
10. Wall-e
11. Woosh ovb
12. PepperWhite
13. BRG

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Poeh, niet te zeggen wat ik dan eventueel te sleutelen heb.
Als Beek het gereedschap ter beschikking stelt kan mn pa pulleys vervangen, en andere technische zaken oplossen. Kan ook veertjes vervangen en dergelijke.. Maarre, eerst moet ie mn appartement woonklaar maken, dan mogen jullie hem wel een dagje lenen
Als Beek het gereedschap ter beschikking stelt kan mn pa pulleys vervangen, en andere technische zaken oplossen. Kan ook veertjes vervangen en dergelijke.. Maarre, eerst moet ie mn appartement woonklaar maken, dan mogen jullie hem wel een dagje lenen

- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Gaaf!!
wellicht dat ik tegen die tijd andere veren wil.. dus als er meerdere komen die me daarbij willen helpen.. GRAAG!!
uiteraard wil ik anderen ook helpen
top geregeld weer Adriaan en Peter
En kudo's naar Klaas
wellicht dat ik tegen die tijd andere veren wil.. dus als er meerdere komen die me daarbij willen helpen.. GRAAG!!

uiteraard wil ik anderen ook helpen

top geregeld weer Adriaan en Peter

En kudo's naar Klaas

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
1. Adriaan (aeropakket, rearswaybar + misschien wel meer
3. DrAtomic (angeleyes)
4. Chill-es ovb
5. Fisico
6. Coendek ovb
7. Daveke : zeker erbij; oliekoeler en extra gauges
8. GreyCooper S ovb
9. franklyn85 ?
10. Wall-e
11. Woosh ovb
12. PepperWhite
13. BRG
3. DrAtomic (angeleyes)
4. Chill-es ovb
5. Fisico
6. Coendek ovb
7. Daveke : zeker erbij; oliekoeler en extra gauges
8. GreyCooper S ovb
9. franklyn85 ?
10. Wall-e
11. Woosh ovb
12. PepperWhite
13. BRG
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Wow Peter dat is wel een superaanbod van Beek. Zelf heb ik niets te sleutelen denk ik, maar ik kom jullie wel even aanmoedigen en vooral zelf weer wat leren van anderen over autotechniek.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- PepperWhite
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors