Nieuw hier! Dubbelzinnig

Stel je hier even voor.
JJJJ
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 dec 2010, 23:02

dubbelzinnig schreef:ik baal er vreselijk van maargoed vandaag is de koppeling binnen gekomen.
plus de frictie plaat en drukgroep/drukgroeplager morgen maar aan de slag.
ik laat me niet super snel uit het veld slaan! dit weekend rij ik zeker weten!

Ik kan het me voorstellen dat je wilt rijden ipv sleutelen. Wij hebben sinds vorige week woensdag de mini en ik moet alweer bijna voor de 3e keer tanken!!! Succes met de koppeling en veel rijplezier aanstaand weekend.

Jeffrey
Sicco
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

17 dec 2010, 03:57

Als Dubbelzinnig eindelijk kan gaan rijden, hoop ik wel dat hij rekening houdt met de gladheid en andere akelige weersomstandigheden.
Ik heb niet de grootste, maar zeker ook niet de kleinste, echter wel degelijk de fijnste!!! auto
dubbelzinnig
One wheel wonder
One wheel wonder

19 dec 2010, 14:39

eidenlijk goed nieuws! ik rij jahoeee!!!
ik kan zeggen dat een koppeling vervangen echt een flut* klus is,het is erg krap en moest heel wat weg slopen,maar ik had gelukkig hulp.
toen de bak er afwas kwam er toch een rotzooi uit,leek wel shaq haha
wat een gedoe maar het is zo ver vandaag en gisteravond lekker wezen rijden.
sicco ik heb nieuwe winterbanden onder de mini en ik moet zeggen hij trekt hem redelijk door de sneeuw en ijsel,maarja ik ben al blij dat hij af is
tenminste af af.. moet mn verstralers en de andere modjes nog monteren,
maar dat is aleen maar leuk!
ga je trouwens naar meets sicco? nou ik wens jullie allemaal nog een heel fijn weekend

groetjes jimmy
Sicco
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

20 dec 2010, 01:10

@dubbelzinnig
Gefeliciteerd ermee dat je auto eindelijk rijdt. Het is je van harte gegund. De dingen die je nu nog wilt/moet veranderen zijn alleen maar leuk. Trouwens, petje af dat je al dat gesleutel zo'n beetje zelf doet. Volgend jaar ga ik ook winterbanden doen, want ik heb vandaag gereden en dat viel niet mee zeg, glibber de glibber.

Ja, ik ga wel eens naar meets. Meestal de meet op de 2e vrijdag van de maand bij de Foodstrip in Amsterdam Zuid Oost. Altijd heel erg gezellig daar. Ik ga ook meedoen met de tocht door Noord Holland op 3 april. Lijkt me super om met een club Mini's door prachtige streken te rijden.

Groetjes van Sicco.
Ik heb niet de grootste, maar zeker ook niet de kleinste, echter wel degelijk de fijnste!!! auto
dubbelzinnig
One wheel wonder
One wheel wonder

20 dec 2010, 21:08

zeker weten! de tour van 3 april is vlak bij mij in de buurt!
de polderwegen en door het land is leuk hoor,winterbanden zijn echt aan te raaden mischien nog een klein tipje koop ze dan in de zomer!
dan zijn ze goedkoper dan hartje winter,weet jij toevallig hoe je foto´s plaats op een forum?

@jeffrey kijk eens aan heb je nog een mooie foto van je mini?
nou mischien zien we elkaar wel op een meeting
JJJJ
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 dec 2010, 13:46

dubbelzinnig schreef: @jeffrey kijk eens aan heb je nog een mooie foto van je mini?
nou mischien zien we elkaar wel op een meeting
9 Januari in Nieuwegein ben ik van de partij, voor mij de eerste keer. Het is al een aardig lijstje met wie er komen, dus word vast gezellig.

De mini zoals tie nu nog is, voor Mei 2011 zal er wel wat aan gebeuren, moet wel beetje gekleed zijn voor onze bruiloft!

Afbeelding
dubbelzinnig
One wheel wonder
One wheel wonder

22 dec 2010, 18:33

kijkk.. nou dan zien we elkaar daar wel! ja ik ga zowiezo ook word gezzelig mooie velgies!
ja toch maar ik vind je mini nu al mooi hoor,nou dan spreek ik je daar wel
ik hoop dat er een paar mooie foto´s worden gemaakt lijkt me leuk
mrbubbels
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

spuiten

23 dec 2010, 20:32

Hallo Jimmy,

gelukkig dat je nu weer kan rijden en nu verder met de mod's, aangezien je ook de 9e januari komt kunnen we je MINI bewonderen, ik heb de mijne dan ook (wordt de 6e geleverd), ik wilde je dan maar gelijk vragen of dat je wat wilt spuiten voor mij en wel de side spatborden in de kleur van de auto Pure Silver??? Ik hoor het graag van je of dat je wil/kan en wat de kosten zijn.

Bedankt alvast.

Hans
Beter een dag geminied dan een dag gewerkt
Marcel Always Open
Cabrio-King

23 dec 2010, 20:53

hoi,
Met recht een "valse start" gemaakt. :? Maar je staat nu weer klaar voor een verse start en zonder problemen. Lekker rijden in die MINI dus! 8) 8)
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
dubbelzinnig
One wheel wonder
One wheel wonder

29 dec 2010, 12:42

heey,Hans dat komt helemaal goed 9 januarie lopen we wel ff een rondje om je mini! en bespreken we het wel even goed?
waar kom je vandaan? ik hoop trouwens dat ik de plaats van de meeting kan vinden haha!

ja hij bevalt me goed hoor marcel geniet er elke dag van!!
ik had niet verwacht dat de cooper zo goed zou bevallen
Sicco
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

29 dec 2010, 13:06

@dubbelzinnig
Hoi man, wat ontzettend leuk dat je Mini je zo goed bevalt. Is alles uiteindelijk toch nog goed gekomen.
Hopelijk zien we je eens een keertje bij de meeting op de FoodStrip. De komende is op vrijdag 14 januari 2011.
Groetjes van Sicco
mrbubbels
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

29 dec 2010, 13:50

dubbelzinnig schreef:heey,Hans dat komt helemaal goed 9 januarie lopen we wel ff een rondje om je mini! en bespreken we het wel even goed?
waar kom je vandaan? ik hoop trouwens dat ik de plaats van de meeting kan vinden haha!

Dat moet lukken, en anders bel je even :oops: ik kom zelf uit Houten en hier is het adres nog een keer: :))

Datum 9 januari.
Tijd: 14.30 uur
Comments zijn uiteraard welkom.
En iedereen is welkom natuurlijk :)) :)) :yeah

Adres:
McDonald's Nieuwegein Blokhoeve
Symfonielaan 3
3438 EW Nieuwegein
Telefoon: 030-6047272

ja hij bevalt me goed hoor marcel geniet er elke dag van!!
ik had niet verwacht dat de cooper zo goed zou bevallen
Beter een dag geminied dan een dag gewerkt

Terug naar “Who are U?”