Inruilprijzen (gevoelig onderwerp)
- Hans J
- Volledig MINI minded!
Bericht
So! mogen ze die van mij voor hebben. maar dan chillie met vol leer en schuifpui. en nog wat aftermarkt dingetjes. (dealer bood poepie minder). Inruil voor nieuwe S (full opties).MiniMatt schreef:Een Cooper S van begin '02 met 80,000km erop brengt nog makkelijk 19,000 op... en dat is een model met weinig opties... Dus ik zou ook maar even verder kijken als ik jou was...
- Gebo
- Mod virus alert!
Bericht
wellicht is het wel wat om op het forum een soort van showroom te maken, waar mensen hun auto neer kunnen zetten als ze willen inruilen (en er met hun eigen dealer niet uitkomen...).
Ook de wensen voor een nieuwe zouden erbij gezet kunnen worden.
Mochten er dan dealers zijn die dit lezen en denken wel een goed bod te kunnen doen, kunnen ze via een PM contact opnemen.
Ook zou een dealer hier kunnen kijken als ze een bepaald type en kleur zoeken voor een klant, kunnen ze wellicht 2 auto's verkopen...
Dealers die hun quota niet halen, kunnen ook even kijken en.......
Of.....draaf ik nu door?...
Ook de wensen voor een nieuwe zouden erbij gezet kunnen worden.
Mochten er dan dealers zijn die dit lezen en denken wel een goed bod te kunnen doen, kunnen ze via een PM contact opnemen.
Ook zou een dealer hier kunnen kijken als ze een bepaald type en kleur zoeken voor een klant, kunnen ze wellicht 2 auto's verkopen...
Dealers die hun quota niet halen, kunnen ook even kijken en.......
Of.....draaf ik nu door?...

Onze sponsors