Ik heb net een decennium Vol Volvo's achter de rug: P1800 (vandaar de nick) 850 T-5, V70R, C70 T-5 en V70 R AWD en ben al jarenlang een frequent bezoeker van het volvo850forum.nl. Maar nu gaan we het allemaal anders doen. De nieuwste modellen Volvo zijn niet meer helemaal mijn stijl, vandaar dat de V70 R AWD geen Volvo opvolger krijgt.
Over een paar weken krijg ik een Dodge Caliber STX (ipv de C30 waar ik nu zakelijk mee rijd) waar ik ook privé in ga rijden. Daarnaast dus de MINI!
Mijn vriendin heeft niet veel eisen op autogebied, maar bij het zoeken naar een kleine auto 'voor erbij' vielen de Altootjes e.d. toch wat tegen. Mijn opmerking: "als ik een Alto zie rijden, zit daar altijd een bejaarde in, als ik een MINI zie rijden een lekker w**f, zeg maar waar je bij wilt horen" deed de rest

Het is een uit Duitsland geïmporteerde auto, door ons gekocht bij De Beier, MINI dealer in Heerenveen. De aflevering ging wat problematisch, omdat er een moeilijk oplosbare storing in zat. Uiteindelijk is dit allemaal netjes opgelost, met een hele nieuwe teller en contact. Geeft wel een 'nieuw' gevoel, 0 km op de teller.. Eea staat netjes in het serviceboekje beschreven.
Afijn Miniïsten, dit is 'm:

Allleen de oranje knippers worden nog vervangen door witte, voor de rest denk ik niet dat er veel zal veranderen.
Groetjes Rudy, uit Schoorl