H patroon nog steeds inderdaad, kan niet anders zonder de versnellingsbak in zijn geheel te vervangen. Je kan niet naar sequentieel schakelen gaan door alleen de pook te vervangen of je krijgt een gigantisch ingewikkeld en zwaar ding zoals die van M7 (die ook niet meer te koop staat). Ik heb net gehoord dat hij midden januari komt omdat er voor de R53 waarschijnlijk aanpassingen gedaan moeten worden qua bevestiging op de grondplaat Dat wordt volgende week getest. Deze is trouwens aluminium en is slechts 1,4 kg zwaar.
Niet zo sexy maar toch veel werk, gisteren de binnenste stofhoes van de rechteraandrijfas vervangen. Daarvoor moet de hele as er uit, dat ding weegt wel 15 kilo. Dan in drie delen uit elkaar waarbij de buitenste hoes er ook af moet om de binnenste hoes er om te krijgen. Echt smerig met al dat vet. 'Strafarbeit' zoals de Duiters zeggen. Maar hij zit er weer in. Toch 1/3 van de shifter verdiend door het zelf te doen
Één schommelarm van de GP is ook gedemonteerd zonder problemen, de andere gaat er deze week onder, de oude schommelarm is er al uit.
Verder ziet het er naar uit dat kunststof motorkap, achterklep en deuren (gedeeltelijk) eindelijk gaat lukken. Waarschijnlijk worden ze eind januari geleverd.
hoeveel km's heb je eigenlijk opde blauwe staan nu, voor mijn gevoel heel veel, maar in de winter rij je er niet (zo veel) mee, toch ?!
Ik zag ook de M7 net nog, als je ziet wat ze allemaal tegen de achterbank hebben geplakt om dat ding werkend te krijgen... dan ben je je gewichtsvoordeel al snel weer kwijt volgens mij !!