Vanmorgen richting werk.. de GP was al goed op temperatuur (file) ga ik invoegen wordt keihard ingehaalt door een zwarte golf.. denk ik leuk, ff sporten.. maar kwam er al snel achter dat dit een formaatje aso was.. hij knalde weer naar de invoegstrook om nog even 2 auto's binnendoor in te halen vervolgens weer helemaal naar links.. daarna 50cm afstand van een bestelbusje, die lekker links bleef rijden maar elk gat dicht gooide als de Golf er binnendoor langs wilde komen.. eindelijk ging het busje opzij en ik zat inmiddels achter de Golf en dacht mooi, nu ik De GP in zijn 4e versnelling en aan de Golf vriendelijk vragen of ik er langs mag (ruimte genoeg inmiddels).. maar nee! De golf gaat remmen, mij afsnijden, gebarentaal, ik mocht er niet langs Die vent is gek!! Wat is dat toch.. kunnen die mensen dat niet hebben dat ze niet de snelste zijn op de snelweg.. die vent was echt levensgevaarlijk bezig.. als ik hem tegen was gekomen bij een stoplicht had die een hoek gekregen
Allemaal idioten in een Golf.. en daarom zal je mij nooit zien in een VW Golf..
nou dan zou ik ook maar nooit geen opel kopen. Vandaag even op en neer naar waalwijk om mijn besteld uitlaat na lange tijd op te halen. Op de heenweg zit ik op de snelweg linker baan achter een opel. Die vent was continue 100,110 of 120 aan het rijden. En er zat geen kip voor hem. Rechts alleen maar vrachtwagens. Na een paar kilometers achter deze nicki lauda gezeten te hebben toch maar eens even de neus van de mini laten zien. En wederom blijft meneer gewoon links rijden.....was het onderhand zo beu dat ik zowat in zijn kofferbak zat....en na lang met de neus wiebelen ging hij eindelijk aan de kant. Het lijkt wel of sommige mensen het er gewoon om doen
@ Hans, idd is nooit leuk zo'n malloot in een golf. Meestal zijn het ook allemaal het zelfde soort type gasten. Zou toch maar uitkijken met die hoek hoor, zelfde geldt stapt er een reus uit de auto...
Golf GTI is al helemaal geen partij voor de GP Laatst in Duitsland 1 keihard voorbij geknald.. je had die vent moeten zien kijken
(tenzij ze getunend zijn, wat erg makkelijk is bij een turbomotor)
maarja.. het is toch te gek voor woorden dat die vent in die zwarte Golf eerst iedereen aan de kant zit te duwen en vervolgens mij niet voorbij laat en zelfs afsnijd en ik zat er niet eens 50cm achter hem!
Tja, bij een Mini moet je gewoon meer doen om veel meer peekaas te krijgen dan bij een Turbomotor zoals een Golf of starks een R56..
maarre.. als je alleen de software bij Beek haalt (a€325,-) heb je al ongeveer 200pk.. met spruitje 205pk en een veel mooier geluid dan een Golf GTI )