Pics?paul026 schreef:Wij hebben hem![]()
Wij moeten hier wel heel voorzichtig zijn met de sneeuw.Dus kunnen we niet veel zeggen,alleen wat mij opviel ,zijn de banden .

hope this helps !Paul026 schreef:Wij hebben hem
Wij moeten hier wel heel voorzichtig zijn met de sneeuw.Dus kunnen we niet veel zeggen,alleen wat mij opviel ,zijn de banden .
Knoer hard en geen grip .Op onze mini lagen gewone regen banden op,en ik verschoot dat die bij sneeuw ook goed waren.Het was wel een grof pofiel,deze fijn profiel (Perelli P7) ook rol geluid dat ons opvalt.
De test wagen stond op ander banden Goodyears,en was stukken beter.
Ik denk naar de bandenboer en ander banden,zo vind ik het maar niks.
De nieuwe diesel motor van BMW is ook veel stiller.
grts paul
Idd en daar antwoorde ik op voor die winterbanden:DMarcel Always Open schreef:ik zag vanochtend van Paul 026 nog een post dat hij forumproblemen had met het plaatsen van zijn uitgebreide reactie. Die post heeft hij weer gedelete. Denk dat dit nog komt. Hier alvast wat er in mijn email notificatie stond:
hope this helps !Paul026 schreef:Wij hebben hem
Knoer hard en geen grip .Op onze mini lagen gewone regen banden op,en ik verschoot dat die bij sneeuw ook goed waren.Het was wel een grof pofiel,deze fijn profiel (Perelli P7) ook rol geluid dat ons opvalt.
De test wagen stond op ander banden Goodyears,en was stukken beter.
Ik denk naar de bandenboer en ander banden,zo vind ik het maar niks.
De nieuwe diesel motor van BMW is ook veel stiller.
grts paul
Jurgen, de fabrieksopgavenJurgen schreef:Trouwens door, wat verbruikt een normale mini dan? Ik zit aan mijn diesel momenteel op iets van 6l/100km
Onze sponsors