FRENK'S.....JCW GP1309 FOR SALE
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nou we zijn terug van BEEK na een lekker bakje koffie en een gesprek laat klaas mij het e.e.a trots zien van zijn hal en gisb is ondertussen bezig met de voorbereiding van het rollen na de eerste sesie zegt gisb tegen me na een hoop herrie hij is toppie hoor 212 pk is een hoop voor een standaard fabriek cooper s gp hij gaf me vooraf 195 200pk.
Nou gaat gisb even de software aanpassen zegt klaas en ja enige tijdje later roept ie ik al staren naar al het moois in de kast die wil ik die wil ik mmmmm dus 2de sesie rollen en gisb lachen en meer lachen en nog harder lachen waarop klaas met ze toestel komt ik moet nog filmen dus die komt ook nog op youtube.
De duim van de master
Na een paar minuten spelen is ie klaar en ja na wat aanpassingen 220/221 pk uit de GP
a
ik natuurlijk lachennnn
Moet zeggen uiterst vriendelijk behulpzaam en veel uitleg over hoe alles gaat nog even nagepraat over me volgende stappen forge intercooler en een 17% pully.
de motor demper past niet andere motorsteun heb ik volgens klaas

Nou gaat gisb even de software aanpassen zegt klaas en ja enige tijdje later roept ie ik al staren naar al het moois in de kast die wil ik die wil ik mmmmm dus 2de sesie rollen en gisb lachen en meer lachen en nog harder lachen waarop klaas met ze toestel komt ik moet nog filmen dus die komt ook nog op youtube.
De duim van de master
Na een paar minuten spelen is ie klaar en ja na wat aanpassingen 220/221 pk uit de GP
a
ik natuurlijk lachennnn

Moet zeggen uiterst vriendelijk behulpzaam en veel uitleg over hoe alles gaat nog even nagepraat over me volgende stappen forge intercooler en een 17% pully.
de motor demper past niet andere motorsteun heb ik volgens klaas

Laatst gewijzigd door franklyn85 op 28 dec 2010, 20:53, 1 keer totaal gewijzigd.
burn rubber not your soul

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
ojah en op advies een kleinere antenne heb ik bij klaas vandaan Cravenspeed
the stubby
the stubby

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
(blauwe lon op grafiek)
staat in het verhaal 212PKFred schreef:Netjes!
Maar de meest prangende vraag volgens mij is nu, hoeveel had ie zonder die aanpassingen?

- PepperWhite
- Volledig MINI minded!
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
221,4pk zonder correctie maar dan volgens mij als ik het goed heb begrepen 9pk eraf dan kom je op 212pk zonder software dus heeft gisb er 9 pk bij gevogeld heb met bewondering gekekenPepperWhite schreef:lekker hooren wat had hij ook alweer bij fasttech ?

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
de jongens bij fasttech zeiden 224 maar ik keek later nog even goed op het grafiekje het was 221,4

Onze sponsors