S-line sideskirts (pag16)

Laat hier je (andere) niet MINI trots zien.
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 dec 2010, 23:05

Je weet dat je met de 19'' wielen af-fabriek geen s-line onderstel krijgt maar een 'normaal' sportonderstel? Scheelt 1cm.

Pro line S is mooi compleet. In het pakket zitten ook de blanke sierlijsten en dakrailing maar op speciaal verzoek kunnen die ook in het zwart worden geleverd. Is misschien een aardig idee icm de witte kleur! Is het wit metallic een nieuwe kleur of is het een kleur op klantwens?
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 dec 2010, 23:08

Oh ja, wel even 2 uitlaatsierstukjes bijbestellen!! Anders ziet de uitlaat er een beetje lullig uit bij zo'n dikke koets!
320d touring
BBQ hulpkok

30 dec 2010, 13:02

peter schreef:Je weet dat je met de 19'' wielen af-fabriek geen s-line onderstel krijgt maar een 'normaal' sportonderstel? Scheelt 1cm.

Pro line S is mooi compleet. In het pakket zitten ook de blanke sierlijsten en dakrailing maar op speciaal verzoek kunnen die ook in het zwart worden geleverd. Is misschien een aardig idee icm de witte kleur! Is het wit metallic een nieuwe kleur of is het een kleur op klantwens?
Dat van die wielen wist ik van, maar sinds oktober van dit jaar is de 3cm verlaging icm 19 inch wel standaard. (Had te maken met het trilprobleem dat veel a4-s haden en nu schijnbaar is opgelost) Gletsjerwit metallic is een bestaande klantwens-kleur en schijnt op suzuka grijs te lijken, maar dan witter. De kleur is vanaf deze week een optie zonder meerprijs bij S-line.
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

31 dec 2010, 17:55

Ben wel benieuwd hoe het er uit komt te zien ! Zal ongetwijfeld weer een mooie wagen worden.
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

31 dec 2010, 21:28

320d touring schreef:
peter schreef:Je weet dat je met de 19'' wielen af-fabriek geen s-line onderstel krijgt maar een 'normaal' sportonderstel? Scheelt 1cm.

Dat van die wielen wist ik van, maar sinds oktober van dit jaar is de 3cm verlaging icm 19 inch wel standaard. (Had te maken met het trilprobleem dat veel a4-s haden en nu schijnbaar is opgelost) Gletsjerwit metallic is een bestaande klantwens-kleur en schijnt op suzuka grijs te lijken, maar dan witter. De kleur is vanaf deze week een optie zonder meerprijs bij S-line.
Suzukagrijs is ubercool! Ben benieuwd hoe het gletsjerwit is in het eggie!
320d touring
BBQ hulpkok

01 jan 2011, 17:12

peter schreef:Suzukagrijs is ubercool! Ben benieuwd hoe het gletsjerwit is in het eggie!
Gisteren bij PON een kleurenstaaltje gezien en het is me toch tegengevallen. Ben nu aan het twijfelen om de kleur om te zetten naar Misanorood. Ook de wielen wil ik veranderen naar PQS ipv PQ6
Kees en Annet
Racende reporter

01 jan 2011, 17:30

Hè Marcel

Misschien ook een ander merk? (geintje)

Gaat vast een dikke Audi worden.
Afbeelding
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 jan 2011, 17:40

PQS alleen kiezen als je die in het echt gezien hebt!!!!

PQ6 is een heel dik wiel. PQF is HET audi wiel van vroeger en PQ6 is HET nieuwe audi wiel van nu, vind ik....
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 jan 2011, 19:44

Gaat een dikke A4 worden! 8) Dat Misanorood vind ik ook wel erg gaaf, zeker i.c.m. een setje dikke 19 inchers. Ik ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden.
Afbeelding
320d touring
BBQ hulpkok

01 jan 2011, 21:54

Ivo schreef:Gaat een dikke A4 worden! 8) Dat Misanorood vind ik ook wel erg gaaf, zeker i.c.m. een setje dikke 19 inchers. Ik ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden.
Dank je, je bent wel 1 van de zeer weinigen die rood mooi vinden op een audi.
peter schreef:PQS alleen kiezen als je die in het echt gezien hebt!!!!

PQ6 is een heel dik wiel. PQF is HET audi wiel van vroeger en PQ6 is HET nieuwe audi wiel van nu, vind ik....
PQF is er voor de A5 in 20 inch, dan vindt ik hem wel mooi, maar ook de PQU in 20 inch is bruut. Wat vindt je van de PQS en PQU ?

En voor degenen die zich afvragen waarom geen BMW 3-serie hier nog een foto van hoe het interieur wordt 8) :
Afbeelding
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

01 jan 2011, 23:33

dik interieurtje zo 8) zal zeker een dik kar worden 8) en dat misanorood is echt dik, vind zelf dat dat soort auto's veel te weinig in rood rond rijden

BigD
the F56 story of Brenda
mso
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 jan 2011, 23:36

Jij koopt een auto op het interieur :s
320d touring
BBQ hulpkok

01 jan 2011, 23:52

mso schreef:Jij koopt een auto op het interieur :s
:wat:
Kees en Annet schreef:Hè Marcel

Misschien ook een ander merk? (geintje)

Gaat vast een dikke Audi worden.
Ander merk ??
Denk je nog aan onze date :wink:
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 jan 2011, 09:00

Dikke Audi :D dat zijn dezelfde velgen mijn Golf R ook 19inch

Afbeelding

Maarja.. Golfje is niet meer.. :?

Ik heb ook even aan een A4 gedacht maar als je dan S-tronic wil hebben dat kan alleen met de A4 2ltr TFSI quatro, en dan ben je gelijk blut.. :wink:
Dus voor mij is het een A3 geworden, morgen ophalen ook een Pro Line S
320d touring
BBQ hulpkok

02 jan 2011, 09:54

Hans schreef:Dikke Audi :D dat zijn dezelfde velgen mijn Golf R ook 19inchIk heb ook even aan een A4 gedacht maar als je dan S-tronic wil hebben dat kan alleen met de A4 2ltr TFSI quatro, en dan ben je gelijk blut.. :wink:
Dus voor mij is het een A3 geworden, morgen ophalen ook een Pro Line S
Hoi Hans, jouw golf is/was zeker een superauto !! Maar je wagenpark zoals het er nu uitziet mag er ook zijn.

Jammer dat het afgeplatte stuurtje van de A3 proline S in de A4 ineen rond is geworden.

Terug naar “Bevriende rides, je andere ride”