Dennis "the_menace" is net binnen
- the_menace
- One wheel wonder
- Contacteer:
Bericht
@Floris: had zou net aan kunnen, want ik heb mijn Mini Clubman sinds dinsdag 3 maart... Er rijdt nog een chili rode Clubman in Noordwijk rond, maar aan de velgen kun je het verschil nog zien; onder die van mijn zitten 18" JCW velgen. De Nurburgring sticker en newMINIclub.NL stickers moet ik nog halen/ontvangen en plakken. Dan wordt het verschil nog duidelijker.
Zal het in de gaten houden of ik je voorbij zie komen in de buurt van Voorhout.
Zal het in de gaten houden of ik je voorbij zie komen in de buurt van Voorhout.
Ciao,
Dennis "the menace"
Dennis "the menace"
- the_menace
- One wheel wonder
- Contacteer:
Bericht
Eerste photoshoot...
Het heeft even op zich laten wachten, maar vanmiddag is het toch gelukt om wat foto's te schieten. Uiteraard in bij ons in de achtertuin; de bollenvelden net achter de duinen in Noordwijk.
De voorkant en linker zijkant, waardoor de blindering van alle zijramen iets beter zichtbaar wordt.

De achterkant met uiteraard de newMINIclub.NL sticker.

Wat nog ontbreekt is een sticker van de Nurburgring, maar die gaan we binnenkort nog even ophalen. Gok dat het vanwege de weinige vrije dagen wel in het paasweekend zal gaan gebeuren.
De voorkant en linker zijkant, waardoor de blindering van alle zijramen iets beter zichtbaar wordt.

De achterkant met uiteraard de newMINIclub.NL sticker.

Wat nog ontbreekt is een sticker van de Nurburgring, maar die gaan we binnenkort nog even ophalen. Gok dat het vanwege de weinige vrije dagen wel in het paasweekend zal gaan gebeuren.
Laatst gewijzigd door the_menace op 31 dec 2010, 11:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Ciao,
Dennis "the menace"
Dennis "the menace"
- MiniBeardie
- Be Mini
Bericht
Dat is zeker een mooie kleurencombi
En jullie hebben een flinke achtertuin met al die nacissen
Dat is de Achterweg, toch?
Groetjes van twee ras-Noortukkers,
Ron & Erna

En jullie hebben een flinke achtertuin met al die nacissen

Dat is de Achterweg, toch?
Groetjes van twee ras-Noortukkers,
Ron & Erna
- the_menace
- One wheel wonder
- Contacteer:
Bericht
Bijna een nieuwe intro nodig
... want de afgelopen anderhalf jaar is er veel gebeurd waardoor ik de tijd eigenlijk niet genomen heb om af en toe wat te posten op het forum. Heel soms kon ik nog niet even een paar topics "koppensnellen".
In mijn eerste stukje zat al een foto van mijn vriendin en mij. Eigenlijk moet ik vanaf 28 april 2009 al vrouw zeggen, maar ik kan er nog niet echt aan die nieuwe term wennen... Alsof het zo getimed was, maar 355 dagen later waren wij ineens met drie (nou ja, eigenlijk 2+ zeg maar). Onze dochter Liv Rob kwam op de wereld.

Helaas heeft mijn moeder haar maar heel kort mogen meemaken, want onze blije momenten en mooie herinneringen werden opgeschrikt door het plotselinge overlijden van mijn ma. Met 64 jaar qua leeftijd veel te vroeg.
Nu zijn we al weer aan het einde van 2010 en is Liv al een hele drukke, vrolijke en sterke meid aan het worden... die trouwens volop geniet als ze weer eens in haar zeteltje kan kruipen achterin de Mini Cooper Clubman.

Ik ben niet zo van de goede voornemens, maar wij gaan zeker ons best doen om in 2011 onze drie gezichten wat meer te laten zien. Al die nieuwe bolides en mensen die bij de NewMINIclub zijn gekomen, de aanpassingen die veel aan hun auto hebben gedaan... ik kijk er nu al naar uit.
Voor vanavond wens ik iedereen heel veel plezier en alvast een gezond, succesvol en sportief 2011 !!
In mijn eerste stukje zat al een foto van mijn vriendin en mij. Eigenlijk moet ik vanaf 28 april 2009 al vrouw zeggen, maar ik kan er nog niet echt aan die nieuwe term wennen... Alsof het zo getimed was, maar 355 dagen later waren wij ineens met drie (nou ja, eigenlijk 2+ zeg maar). Onze dochter Liv Rob kwam op de wereld.

Helaas heeft mijn moeder haar maar heel kort mogen meemaken, want onze blije momenten en mooie herinneringen werden opgeschrikt door het plotselinge overlijden van mijn ma. Met 64 jaar qua leeftijd veel te vroeg.
Nu zijn we al weer aan het einde van 2010 en is Liv al een hele drukke, vrolijke en sterke meid aan het worden... die trouwens volop geniet als ze weer eens in haar zeteltje kan kruipen achterin de Mini Cooper Clubman.

Ik ben niet zo van de goede voornemens, maar wij gaan zeker ons best doen om in 2011 onze drie gezichten wat meer te laten zien. Al die nieuwe bolides en mensen die bij de NewMINIclub zijn gekomen, de aanpassingen die veel aan hun auto hebben gedaan... ik kijk er nu al naar uit.
Voor vanavond wens ik iedereen heel veel plezier en alvast een gezond, succesvol en sportief 2011 !!
Ciao,
Dennis "the menace"
Dennis "the menace"
Onze sponsors