Heb eens en cooper s van de eerste generatie gezien met 4 van die verstralers ipv 2.
Modellen waren iets kleiner dan op de R56 maar vond dit wel goed staan.
Heb al wat zitten rond zoeken maar kan niks vinden van zo een lichten voor een R56
Iemand raad?
4 drivinglights R56
- geertm1969
- Mod virus alert!
Bericht
neen. Staan op dezelfde hoogte als het model met 2. OOk in chroom maar kleiner en staan voor de motor grill
- JJJJ
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik ben ook op zoek naar verstralers en heb ook gekeken naar een stel van 4, maar die vond ik alleen voor het eerste model.
Misschien bedoel jij deze, dat je die gezien hebt?

www.madautoparts.co.uk
Maar die 4 zijn enkel voor de modellen waarvan de koplampen mee omhoog gaan bij het openen van de motorkap als ik het goed gelezen heb.
Misschien bedoel jij deze, dat je die gezien hebt?

www.madautoparts.co.uk
Maar die 4 zijn enkel voor de modellen waarvan de koplampen mee omhoog gaan bij het openen van de motorkap als ik het goed gelezen heb.
- pimmy
- Bijna verslaafd
Bericht
Als je nog wel wil heb ik hier een bar gevonden waarop je de lampjes kan plaatsen voor een R56...
http://new.minimania.com/web/Item/G2NMX ... Detail.cfm
http://new.minimania.com/web/Item/G2NMX ... Detail.cfm
- geertm1969
- Mod virus alert!
Bericht
@jjjj. deze zijn het idd.
Op een R53 heb ik ze al gezien maar deze zijn kleiner dan de gene die er nu op de R56 staan
Dit zou denk ik wel meevallen door dat ze kleiner zijn.
Zo een 4 grote lampen zou zeker van het goede te veel zijn en denk dat die steun ook zal voor de grote lampen dienen.
Op een R53 heb ik ze al gezien maar deze zijn kleiner dan de gene die er nu op de R56 staan
Dit zou denk ik wel meevallen door dat ze kleiner zijn.
Zo een 4 grote lampen zou zeker van het goede te veel zijn en denk dat die steun ook zal voor de grote lampen dienen.
- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Geen R56,maar toch

Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
Onze sponsors