Ben te vroeg want ik bezit nog geen Mini maar ben op zoek.
Ik heb 20 jaar Mercedes E klasse gereden en kon me dat permitteren omdat ik een goede auto vergoeding had van mijn werkgever.
Mijn hobby of 1 van mijn hobbies is terrein rijden in een Jeep Wrangler. Ik doe dit overal in Europa van Noorwegen tot Italie.
Is een dure hobby Ik verslijt per jaar minstens 1 startmotor en 2 voorwiel lagers en veel remblokken.
Ben net een weekje met 10 Jeeps in Zuid Polen in het Sudeten gebergte gaan rijden. Was top maar kostte ook weer genoeg.
Ik zoek een Mini omdat ik ga stoppen met werken en de lease mij vraagt veel te veel geld voor mn huidige Civic Hybride van 2009. Cooper S vind ik super maar wie weet wat ik nog tegen komt. Aanbod genoeg maar tegen hoge prijzen.
Hoef ook geen afgetrapte kar. Is wel komisch als ik jullie postjes lees want ik ben al jaren druk met de Jeep te verhogen en bij jullie is het net andersom. Ik zoek nog even tot ik gevonden heb wat ik wil ( weet ik eigenlijk niet goed) Is meer wat heb ik ervoor over. Heb een bod gedaan op MP maar de eigenaresse vind mn bod te laag.
Naast hobby auto spaar ik gitaren en speel er ook op verder reis ik graag en bezoek verre bestemmingen.
Binnenkort alle tijd voor.

Dit is em geworden